kwpn

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Angel2002

kwpn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-13 16:52

Hallo ik ben op zoek naar een goede kwpn fokkerij , ik wil geen paard maar alleen om te kijken , voor wie weet dde toekomst..

eis!:
dressuur gericht

ik heb al op google gezocht maar kan niet echt iets vinden. Op de kwpn site heb ik ook gekeken kom er niet uit.
Laatst bijgewerkt door Angel2002 op 05-05-13 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Summerfly

Re: kwpn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 16:53

Wat dacht je van Google? Er zijn er zat te vinden voordat je een topic opent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 17:13

Inderdaad google, kijk eens op bijvoorbeeld Sporthorses.
Voor de rest heb ik zelf goede ervaringen met stoeterij Sollenburg, maar dat is wel lichtelijk afhankelijk van je budget en wat voor soort paard je zoekt

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 17:17

als je nu al geen goede knappe kwpner met dressuur lijn kan vinden.... dan betwijfel ik of jij de wegen binnen de paardenwereld echt kent.
eerlijk gezegd: het lijkt me echt een opgave om ze niet te kunnen vinden. :o

Er zijn zat paarden te vinden online. Kijk op sporthorses, marktplaats... etc etc etc

blue_sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 17:20

Google eens op het Trichelhof.

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 17:20

Ik denk eigenlijk niet dat die mensen erop zitten te wachten dat jij komt kijken als je geen paard zoekt...Als je je wilt verdiepen op kwpn gebied zijn er echter mogelijkheden genoeg. Het verrichtingsonderzoek is bezig, daar kun je gaan kijken. Je kan kijken op de selectiedagen voor het WK in Verder. Je kan gaan kijken op regionale of op subtop wedstrijden. Er zijn genoeg evenementen waar kwpn'ers aan meedoen.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 17:21

Moet het per sé een fokker zijn?
Zijn toch ook gewoon genoeg mensen die hun kwpn'er verkopen op internet oid

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 17:23

Esmee_98 schreef:
Moet het per sé een fokker zijn?
Zijn toch ook gewoon genoeg mensen die hun kwpn'er verkopen op internet oid

Angel2002 schreef:
ik wil geen paard maar alleen om te kijken , voor wie weet dde toekomst..

Lijkt me erg vervelend voor die mensen...

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 17:27

Liefje, wat zoek je nu precies? Zoek je een fokker van KWPN paarden, zoek je een KWPN paard om te kopen of.....?????????
Om een KWPN fokker te zoeken kan je het beste het stamboek van KWPN op zoeken of bellen met het stamboek.
Ben je aan het kijken naar een KWPN paard dat je zou willen kopen ( al denk ik niet dat je dat bedoeld aangezien je pas 11 jaar bent) dan kijk je op advertentie' s op de div. site' s en staat er bij de meeste wel een afstamming bij. Maar het KWPN is een stamboek en geen fokker van een bepaald ras. Een KWPN paard kan heel verschillend bloed hebben.

Angel2002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-13 13:22

Sorry , ik denk niet dat jullie mij begrijpen.. Ik zoek een warm bloed fokkerij ( site).
wat de meeste al zeggen ik ben inderdaad pas 11 jaar maar hebben jullie dat vroeger dan niet gehad je wilt gewoon rond kijken op de sites wat misschien later jou paard wordt..

Mijn excusses.

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 13:36

Zoek eens op hengstenhouderij, dressuurstal, springstal, handelsstal. Dan kom je een stuk verder denk ik.

Angel2002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-13 13:39

Dankjewel esther!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 13:42

ED --> YRT

Angel2002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-13 17:18

Knert schreef:
als je nu al geen goede knappe kwpner met dressuur lijn kan vinden.... dan betwijfel ik of jij de wegen binnen de paardenwereld echt kent.

Je doet net alsof ik een weet niet wat gedaan heb, ik vraag gewoon ofdat jullie een fokkerij / handelstal kennen

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 18:16

Angel2002 schreef:
Knert schreef:

Je doet net alsof ik een weet niet wat gedaan heb, ik vraag gewoon ofdat jullie een fokkerij / handelstal kennen

sorry, maar de bovenstaande steekwoorden verzinnen van Ester kon toch niet zo moeilijk zijn?

Angel2002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-13 10:20

Knert schreef:
Citaat:

Citaat:

Citaat:
sorry, maar de bovenstaande steekwoorden verzinnen van Ester kon toch niet zo moeilijk zijn?

Nee hoor dat is helemaal niet zo moeilijk , maar aangezien ik 11 ben en niet veel ervaring heb op het gebied van handel stallen fokkerijen etc vraag ik of dat jullie een goede fokkerij /handel stal kennen en goede ervaringen mee hebben.