Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
keshia schreef:kurk erin?
merelj93 schreef:Nu we toch bezig zijn, wat voor scheetjes laten jullie paarden? Zachte pffffffff-scheetjes of knetterscheten?
Mijn tinker laat knetterscheten, laatst nog, ik schrok me eigen dood en m'n ezel maakte een sprongetje van schrik![]()
De ezel laat trouwens altijd pffffff scheetjes, voor degene die dat willen weten
Nachtlampje schreef:Dat doe jij. Doordat je haar been optilt geef je een bepaalde druk op de buik/darmen waardoor gas meer naar dr kont geperst wordt en het vrijkomt.
Mijn paard heeft het ook, alleen dan soms. Hangt er dus vanaf of ie gas in zn darmen heeft zitten.
Gewoon even weghangen van dr kont dus en daarna verder krabben. Je kunt een paard niet even 1-2-3 leren zn sluitspier te controleren.
Iolanthe schreef:Ik het ook wel gehad, maar heb meer ervaring met paarden die in draf bij elke keer dat ik ga zitten een scheet laten, terwijl mijn liefste zusje achter me rijdt
merelj93 schreef:Nu we toch bezig zijn, wat voor scheetjes laten jullie paarden? Zachte pffffffff-scheetjes of knetterscheten