Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Mijn paardje is een arabiertje dus schrok xD
jenteex4 schreef:ik was zo op mijn pony aan het rijden Het ging echt heel goed! Maar toen kwam er een meneer aan met een kranten waggetje en die viel:(. Ze ging dr dus vandoor in rengalop door het weiland dus ik pakte de manen want ik had het niet verwacht en ze begon de heletijd te bokken enzo met haar hoofd naar beneden en toen viel ik dr af hahahaha
Nu wel een beetje bijn aan mijn nek maar verder niets
Doeii
xNK schreef:wrm ik zoder cap reed was omdat ik hem was vergetenCitaat:Mijn paardje is een arabiertje dus schrok xD
Logisch... Ik ken genoeg pony's die arabier zijn of waar arabier zijn en zo mak als een schaap zijn
En als je weet dat je pony schrikt, want ja arabieren schrikken, waarom rijd je dan zonder cap?(sowieso ik durf niet eens zonder
)
jenteex4 schreef:hil5500 schreef:mag ik vragen waarom jij zonder cap rijd? ik stap ook wel eens zonder cap maar zeker ni in galopgewoon nieuwschierig hoor
Cap lag nog thuis vergeten xD
Bizzybijtje schreef:Daar zijn de heilige bakrandridders weer.
Geryon schreef:Uhm, een arabier staat hoger in het bloed dus is het toch logisch dat het eerder vlucht? Dat heb ik altijd geleerd hoor..
Waarom doet niemand lief?Ik vond het ook altijd grappig hoor als ik viel. Ik lag eens bewusteloos en toen ik wakker werd met een zware hersenschudding heb ik ook gelachen.. Neem aan dat jullie niet de mensen zijn die kunnen beoordelen of lachen goed is of niet. Beter dan een ruiter die na zo'n val al bang is
Geryon schreef:Uhm, een arabier staat hoger in het bloed dus is het toch logisch dat het eerder vlucht? Dat heb ik altijd geleerd hoor..
Waarom doet niemand lief?Ik vond het ook altijd grappig hoor als ik viel. Ik lag eens bewusteloos en toen ik wakker werd met een zware hersenschudding heb ik ook gelachen.. Neem aan dat jullie niet de mensen zijn die kunnen beoordelen of lachen goed is of niet. Beter dan een ruiter die na zo'n val al bang is
xNK schreef:Geryon schreef:Uhm, een arabier staat hoger in het bloed dus is het toch logisch dat het eerder vlucht? Dat heb ik altijd geleerd hoor..
Opstappen en vergeten is voor mij de beste optie