Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amaris schreef:bedenk maar eens wat het woord 'penny' eigenlijk wilt zeggen.
heeft niets met leeftijd maar met gedrag te maken.
een 13-jarige die verantwoord met een eigen pony omgaat en geen gekke dingen doet zal niet snel penny genoemd worden.
de 13-jarige die meent alles te weten en ondertussen onverantwoorde dingen uithaalt is weer wel een penny
Amaris schreef:bedenk maar eens wat het woord 'penny' eigenlijk wilt zeggen.
heeft niets met leeftijd maar met gedrag te maken.
een 13-jarige die verantwoord met een eigen pony omgaat en geen gekke dingen doet zal niet snel penny genoemd worden.
de 13-jarige die meent alles te weten en ondertussen onverantwoorde dingen uithaalt is weer wel een penny
paardjeanouk schreef:_AlMaraam_ schreef:penny.nl heeft niks met penny-meisjes te maken
ow! want ik ben lid van penny.nl, dus ik schaamde me! maar dat heefd er eigenlijk niks mee te maken dus!
DeniseES schreef:Penny's, lieve kleine kindertjes die nog vol fantasieën zitten over wilde hengsten en toekomstdromen, terwijl ze nu sowieso eigenlijk al alles beter weten (en kunnen)
Nagya schreef:DeniseES schreef:Penny's, lieve kleine kindertjes die nog vol fantasieën zitten over wilde hengsten en toekomstdromen, terwijl ze nu sowieso eigenlijk al alles beter weten (en kunnen)
zeer mooi verwoord![]()
op penny.nl zitten er idd veel (niet allemaal) van dat soort kinderen, nog een graadje erger zijn de kinderen die ook nog eens ALLES zielig vinden
kiki1976 schreef:Ach je hebt Penny's en je hebt Penny's. Dus niet alle Penny's over één kam scheren.
De leuke Penny's:
Meisjes/jongens die gezellig bijna dagelijks op de manege komen. Super blij zijn als ze ergens iemand mee kunnen helpen.
Lekker tutten en borstelen.
Lief zijn voor de paarden en weten hoe het "hoord".
De Penny's die je niet op stal wilt hebben:
Kunnen alles beter.
Hebben de wildste verhalen
Knippen zonder schaamte de manen en staart eraf
Zien overal een verwaarloost dier in
Rijden ongevraagt op je paard....