Hij staat nu te koop bij ( speurders) inruil voor Trailer of 1500. (Hoe kun je? een ding ruilen tegen iets met gevoel)
En ben bang dat hij ergens terecht komt waar hij niet hoort, of hand van hand gaat !
of ergens waar mensen hem slaan. (als hij niet begrepen word kan hij namelijk vervelend zijn)
En meschien uiteindelijk slacht! ik vind het super erg , want ik ken hem begin tot die bij die eigenaresse kwam.
Ik ben weggegaan door discussie's met de eigenaar en slechte comuncatie, want ze wou hem eerder verkopen achter mijn rug om.'en toen voelde ik me gewoon heel woest,boos,verdrietig
dat ze niet eerlijk was, Achteraf kwamen de mensen zelf niet opdagen. Maar het gebeurde toen ik anderen pony moest overhallen en dadelijk kwamen ze wel had ik geeneens afscheid kunnen nemen. Toen had ze nieuwe afspraak gemaakt voor woensdags en vonden de mensen hem niks.En ook een van de reden dat weg ben gegaan is om de pijn al te verzachtte terwel die nu als ongeloofelijk groot is (huilbuien,slapenloze nachten etc)
Ik heb hele goeie band met hem gekregen! maar nu voel ik me schuldig. dat hij denkt dat het zijn schuld is! dat ik boos op hem ben etc. en dat maakt me elke keer aan het huilen.
Ik was opgegegeven moment helemaal zat en had gezegd dat ik hem wou kopen, zodat ik hem niet kwijtraakten.
toen zei ze 'geen haar op mijn hoofd die eraan denkt' en ik baarstte in tranen uit! waarom dan niet, en de reden was 'dat ze weet dat over een jaar te groot ben, en ze was bang dat er niet goed voor zou zijn'maar. Rijden is niet alles! je hebt genoeg vervangers voor rijden ( horseagility,vrijheidsdressuur,mennen en nog veel meer) En er niet goed voor zorgen? ze kent me langer dus was echt een tegenvaller dat ze zo denkt! Maar achteraf denk ik he'waarom zegt ze dit! En ik vind dat gewoon niet eerlijk 'ze zet hem op internet en wilt hem dan verkopen aan vreemden, die ze niet kent. En er dus van uitgaat dat ze er goed voor zijn'of een trouwe verzorgster waarvan ze weet dat ze er eigelijk wel goed voor zal zijn. Is dat niet in een woord (misgunnen)
Ik begin gewoon al te janken bij het idee, dat ik mijn allerBeste vriendje Prins! nooit meer kan zien! En ik vind het erg dat hij op internet staat inruil voor een trailer! Dat noemt zich een dierenliefhebster! Ze heeft wel haar buit al binnen ( IJslander) maar vind het jammer dat het zo moet! Mijn vriendinnen zien me ook veranderen, was eerst een ongeloofelijk blij persoon dat nu veranderd is ( in een meisje met alleen huilbuien en ga zo maar door. Dit heeft echt iets met gedaan, en dat neem ik de eigenaresse kwalijk.. ik ben zo boos! Maar meerendeels ongeloofelijk verdrietig! wat vinden jullie van dit verhaal? Ben ik ongeloofelijk fout of de eigenaresse? En er word mij kwalijk genomen dat er nu niet meer goed gereden kan worden op het paard? ( is het dan echt mijn schuld? Want ik weet het niet meer, ben ook bezig met een verhaal. Waar ik deze gebeurtenis in verwerk ! Bedankt voor het lezen allemaal

gelukkig wel een leuk plakboek, met foto's plukjes mannen