Al een aantal jaar zou ik graag naar de knhs zomer instructieweken gaan, het lijkt me zo leuk en zo leerzaam!
maar ik weet niet of ik wel alleen (met paardlief natuurlijk) wil gaan...
Zijn er mensen die naar de allround paarden week t/m 20 jaar (Ik ben 16) gaan en alleen gaan dus zonder vriendin/kennis.... Hebben jullie snel aansluiting bij de andere? Voelen jullie je niet veel alleen, je slaapt met z'n alle op een kamer, is dat niet lastig als je helemaal niemand anders kent??
Ik zal heel eerlijk zijn, ik vind het erg spannend
Ben bang dat mensen me niet aardig gaan vinden en ik de hele week alleen zal zijn, dat ik de enige van mijn leeftijd ben (want wat is de gemiddelde leeftijd in de weken t/m 20?)of dat mensen me heel slecht vinden rijden en me heel erg gaan afkraken.Ik heb een leuk allround paardje, kan leuk dressuur lopen (rijdt hem L2), kan erg goed springen (nog niet gestart maar hij springt met gemak 1.30), en ook crossen gaat ons goed af, op dat gebied dus eigenlijk niks om me echt zorgen over te maken, maar toch erg onzeker....
Ik kan me nog herinneren dat ik (ik gok) zo'n 3 jaar geleden ben wezen kijken met mijn instructrice die daar iemand kende die daar op kamp was toen, en ik het zo gaaf vond maar ook allemaal mensen zag die ontzettend goed konden rijden....
Een vriendin van mij wil ook graag gaan, maar is heel bang met springen en een echte dressuur ruiter en wil dus naar de dressuurweek, maar ik vind alles leuk en zou ook graag wat goede spring lessen hebben en nog eens een crossles!
dus dacht nu; laat ik het gewoon eens op bokt vragen!
Ben erg benieuwd!
Alvast bedankt!
Ik ben er in 2009 geweest, dat was wel in een week voor volwassenen. Daar heb je zomaar aansluiting. Ik verwacht dat dat bij de jeugd ook zo is
Het is inderdaad onwijs leuk en leerzaam! Ik wil in 2013 ook weer