Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kimberly520 schreef:Ja, wij rijden alleen woensdag samen. Dan doet hij dit ook.
Hij pakt zijn bit vast als hij gaat rennen.
Kimberly520 schreef:Gaan is proberen met een pessoa bit.
Lekker geloofwaardig.. Dav schreef:Kimberly520 schreef:Gaan is proberen met een pessoa bit.
Jaaa hang er een scherpere bit in,heel goed bezig word je volgende topic ''mijn pony steigert'' en uiteraard is dat wederom niet jou schuld.
Jij krijgt zeker weten goed les hoor,je kan je pony niet op de trailer krijgen,niet galoperen,wel heel hoog springen,vliegende wissel,niet mee langs de weg....
Zou de pony's verkopen aan iemand die wel weet wat die moet doen.
De seriuese tip van ; zoek iemand met verstand en papieren die jou kan helpen sla je toch in de wind.
Je bent lekker bezig op alle forumsLekker geloofwaardig..
Dav schreef:Kimberly520 schreef:Gaan is proberen met een pessoa bit.
Jaaa hang er een scherpere bit in,heel goed bezig word je volgende topic ''mijn pony steigert'' en uiteraard is dat wederom niet jou schuld.
Jij krijgt zeker weten goed les hoor,je kan je pony niet op de trailer krijgen,niet galoperen,wel heel hoog springen,vliegende wissel,niet mee langs de weg....
De seriuese tip van ; zoek iemand met verstand en papieren die jou kan helpen sla je toch in de wind.
romyloverrr schreef:zijn medische oorzaken wel uitgestoten ?
*KNIP*
je een een oplossing werken !
Dav schreef:romyloverrr schreef:zijn medische oorzaken wel uitgestoten ?
*KNIP*
je een een oplossing werken !
Heel leuk serieus antwoord,absoluut niks mis mee maar de ts heeft overal al antwoord op![]()
En het ligt nooit aan haar en als ze teveel in het nauw komt dan heeft ze binnen 2 dagen de oplossing gevonden en kan het topic op slot wat haar betreft.
Ts kan beter barbie paarden gaan houden dan echte paarden.
Kimberly520 schreef:Ik rij al van mijn 6de wedstrijden.

stellanoella schreef:Ja dat kan natuurlijk ook en en gebroken bit na ietjes scherpers maat niet uit hoor kijk maar naar anky!!! Probeer appart te rijden tot je paard vn je zus het ook beschrijpt en gebruik de zelfde commando's dus als het de enen keer wel mag vn je zus en de andere keer weer niet blijf bij je regels!!!!!!
Dav schreef:Kimberly520 schreef:Gaan is proberen met een pessoa bit.
romyloverrr schreef:stellanoella schreef:Ja dat kan natuurlijk ook en en gebroken bit na ietjes scherpers maat niet uit hoor kijk maar naar anky!!! Probeer appart te rijden tot je paard vn je zus het ook beschrijpt en gebruik de zelfde commando's dus als het de enen keer wel mag vn je zus en de andere keer weer niet blijf bij je regels!!!!!!
kan natuurlijk wel maar he is ECHT de oplossing niet, en waarom zou je het dan doen ?