Ik heb een vriend (nu ex)gehad, hij is kamper en zijn oom is de vorige eigenaar van mijn paard.
Mijn moeder wilde niet meer dat ik met hem omging omdat hij te oud was en hij ook kamper is.
Natuurlijk vond hij dat niet zo leuk en toen ik heb savonds ging smsen dat hun pony bekapt moest worden omdat ze echt niet meer goed liep,toen werd ik boos terug gebeld door zijn oom dat ik niet zo bijdehand moest gaan doen en hoe ik er bij kwam dat mijn paard (wat ik van hun gekregen had) inneens van mij zou zijn en niet meer van hun.
Want hun zouden haar papieren hebben terwijl ze nieteens een chip had toen ik haar kreeg.
Waarop ik zei dat het me speet en gewoon het beste wilde voor de paarden,maar dat mijn Tuck nu toch echt van mij was.
Daarna nog door mijn ex gebeld en kreeg ik te horen dat als ik Tuck uit de wei haalde echt problemen zou krijgen. (als je ruzie hebt met kampers laat je het wel )
Ik heb 9 maanden voor haar betaald en gezorgd.
Dierenarts kosten,stallingskosten en hoefsmid is allemaal door mij betaald.
Ik kreeg als antwoord dat ik zo snel mogelijk mijn spullen moest gaan pakken en wegwezen.
De volgende dag de meeste spullen opgehaald,de rest paste niet in de auto.
Doordat ik het even niet meer aankon om bij de wei te komen wilde ik een week later mijn andere spullen ophalen.
Die middag werd ik nog gebeld dat mijn kist in het water lag met de spullen er nog in.
Hoe kom je op het idee om mij zo terug te pakken dacht ik, alleen omdat ik niet meer met je om mag gaan..
Kist eruit getrokken,spullen in de auto,afschijd genomen van mijn paard en nog even duidelijk gemaakt dat ik dit niet pikte.
De dagen erna werd mijn moeder iedere keer gebeld door een onbekend nummer,paar keer overlaten gaan en dan ophangen,natuurlijk wist ik gelijk dat dit mijn ex was.
Naar de politie gegaan om te vragen of ze het nummer konden achterhalen, wilden ze niet omdat het niet erg was en dat we maar een ander nummer moesten nemen.
Daarna een tijdje niets gehoord totdat ik gister van een vriendin te horen kreeg dat mijn ex met een vriend achter haar aan hebben gezeten met een scooter.
Ik vond dit echt te ver gaan en zit er echt over na te denken toch aangifte te doen ookal krijg ik er misschien meer problemen mee.
Maar ik denk dat ik niet genoeg bewijs heb omdat ik stalling en hoefsmid contant betaald heb.
Ik kijk altijd als ik op de fiets zit of er ergens een kamper loopt/rijd,ik durf niet meer alleen over straat en mis mijn paard verschrikkelijk.
Tucker is in die tijd dat ik er niet meer ben geweest ontzettend aangekomen,ze blijven haar maar voeren en na een paar waarschuwingen van mij dat ze nogsteeds van mij is en dat ik niet wil dat ze bijgevoerd word dringt het eindelijk een beetje door.
Ik heb respect voor jullie als je alles begrepen hebt !
het is toch echt jou paard.. Ik zou toch maar even bij de politie langsgaan.