bij deze wil ik graag even jullie mening weten.

In november ben ik begonnen met een verzorgpaardje, Taz. De zus van de eigenaresse rijd Z en heeft ook certificaten om les te geven, mij kan ze gratis lesgeven dus zou je denken: 'Mooi, gratis les' Maar ze woont in Zutphen en is misschien 1 á 2 keer per maand hier in de buurt. Dus veel les kan ik dan niet nemen. (heb wel gisteren pas voor het eerst van haar les gehad)
Dus in januari/februari is iemand anders begonnen mij les te geven (ook met papieren en Z ruiter enzo, al zegt niveau niet altijd alles) in het begin had ik eigenlijk wel een goed gevoel erover maar al snel begon ik te twijfelen, ze wilde dat ik mijn teugels erg kort nam en er abnormaal veel druk op zette en ging spelen met mijn teugels om hem rond te krijgen, gevolg: een 'mooi' plaatje aan de voorkant maar die achterhand kwam er niet netjes onder, nu heb ik al even geen les meer van haar gehad en heb ik vooral op mezelf gereden.
Maar gisteren heb ik voor mijn gevoel heel anders les gehad, ze nam de tijd en heeft me laten zien dat Taz dus zijn rechteronderbeen wil ontlasten en die 'wegzet' en hoe ik kan zorgen dat hij dat been er netjes onder zet en hem goed gebruikt, en ze heeft me uitgelegd dat als je niet zorgt dat hij z'n achterhand gebruikt je hem nooit goed aan de teugel krijgt en ze heeft me nog zoveel meer laten zien. Nu heb ik dus diep van binnen al besloten dat ik geen les meer wil van die andere instructie maar dan heb ik niet zo vaak les...
Dus bokkers, wat zouden jullie in mijn situatie doen? Brand los!

Groetjes Browniee
hahaha ik doe het inderdad ook veel op de fiets dat hakken uitdrukken...
Hè, zit ik opeens in YRT....