Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Mindfields schreef:Weet je wat zo bizar is? Dat je dus niet een stembeloning mag geven, maar als je paard een hulp negeert mag je hem wel een klets met de zweep geven etc. Eigenlijk klopt daar natuurlijk geen jota van he!
Ge-wel-dig!Mindfields schreef:Dat bedoel ik inderdaad. Maar hem prijzen omdat hij iets netjes doet mag niet. STOM.
_San87_ schreef:Mindfields schreef:Dat bedoel ik inderdaad. Maar hem prijzen omdat hij iets netjes doet mag niet. STOM.
Nou, ik weet niet hoe er bij jullie gejureerd wordt, maar hier kreeg een meisje laatst nog op haar falie omdat ze haar paard een genadige trap en een klap met de zweep verkocht omdat het dier schrok.
Mindfields schreef:_San87_ schreef:
Nou, ik weet niet hoe er bij jullie gejureerd wordt, maar hier kreeg een meisje laatst nog op haar falie omdat ze haar paard een genadige trap en een klap met de zweep verkocht omdat het dier schrok.
Ja kijk als hij schrikt is het vaak wel anders(mits de jury gezien heeft dat het paard schrok). Ik heb het puur over dat je hem wel een dikke vette por in zn arie mag geven of als hij 'vervelend' doet ook gerust wel een jetser, maar belonen mag bij voorbaat sowieso gewoon standaard NIET.
.
.