ja maar als het paard niet van jou is kunne andere kinderen ( ookal mag je ze niet) hem/haar togook missen...
tokedri
Geplaatst: 26-04-12 16:12
Tja van een manegepaard houden heel veel meisjes
vuurneon
Geplaatst: 26-04-12 16:13
Het is toch alleen maar goed dat zoveel mensen hem missen? Lieveling van meerdere! Je kan toch niet boos zijn om iemand omdat ze ook het paard mist alleen omdat je haar niet mag?
En anders zorg je er gewoon voor dat je andere instellingen dat alleen vrienden het kunnen zien.
Boras
Geplaatst: 26-04-12 16:13
Ik snap niet zo goed dat je iets negatiefs achter die zin zoekt. Zie het positief, het paard was geliefd en wordt niet vergeten.
Het is internet, dus ze schreven het op basis van alleen dat ene zinnetje kun je niet de intentie weten. Grootste nadeel van internet; non verbale communicatie gaat verloren.
Dus of je maakt je er niet druk om of optie 2; even persoonlijk vragen aan die meiden.
Misschien bedoelden ze het wel lief. Als steun, tis maar net hoe je het leest denk ik...
ik denk het niet, op de manier hoe ze het zeiden..
je kunt niet weten hoe dat ze het zeiden...
nooa
Geplaatst: 26-04-12 17:35
gaat het over pandoer? Ik weet niet hoe ze het gezegd hebben, maar als je zelf al aangeeft dat jullie elkaar niet mogen bestaat er wel een kans dat het niet aardig bedoeld is. Maar trek je er niet teveel van aan, een manegepaard heeft inderdaad nou eenmaal meerdere fans.
Maak je niet zo druk. Als je iets op internet zet loop je nu eenmaal de kans dat mensen minder aardig reageren. Misschien begrijp je het inderdaad verkeerd en bedoelen ze het wel goed. Waren ze ook gek van die pony.. Ik wil jou wel sterkte wensen want het verliezen van een lieveling is altijd heel verdrietig. Laat je niet boos maken, dat heeft geen zin. Denk terug aan de leuke dingen die je met die pony beleefd hebt, niet aan boosheid..