Ik kreeg laatst een smsje van de staleigenaar waar mijn verzorgpony staat. Ik kon weer langskomen, want er is geen rhino meer. Verder stond er in het smsje dat hij gratis aan een 8 jarige, beleerde pony van 142cm kon komen. Dat vond hij wel iets voor mij.
Ik heb nog niet meer informatie hierover.
Ik heb het smsje aan mijn vader laten lezen en bij het woord pony viel mn moeder al van haar stoel. Oke niet letterlijk

Mijn moeder roept altijd heel hard nee bij dit soort dingen, zonder de staleigenaar een kans te geven om uit te leggen wat hij bedoeld.
Dus nu ga ik zelf maar opzoek naar meer informatie.
Waarom is de pony gratis? Waar kan hij dan staan? (Misschien bij de staleigenaar) Wat kost de stalling dan?
De eigenaar van mijn andere bijrijdpaard heeft zelfs al aangeboden dat de pony misschien zelfs bij haar shetlander kan staan.
Ik ga in ieder geval zoveel mogelijk uitzoeken en het dan nog eens voorleggen aan mijn ouders

Maar de kans dat het mag is heel erg klein. Van mijn vader zou het denk ik wel mogen als alles goed geregeld is, maar van mijn moeder echt niet. We zullen het zien. Niet geschoten is altijd mis toch!