mijn deel van het verhaal is af! alleen nog op het deel van Sweetyfoxy wachten
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sweetyfoxy schreef:mooi zo.
heb bij dat over paarden nu 2 bladzijden.
ben aan het denken hoe ik het verhaal ga laten lopen.
en ik heb niet zoveel tijd meer.
heb het zo druk met al mijn huiswerk...
moet al mijn cijfers gaan ophalen en ik heb elke week minimaal 2 toetsen.
heb het dus heel erg druk.
heb meestal alleen tijd in het weekeind, en dan moet ik ook nog andere dingen doen.
en op vrijdag natuurlijk!![]()
ook alleen maar sinds ik het 5de uit ben.
anders niet eens.
als ik naar je toe kom neem ik dat verhaal over liefde mee, oke?
en zover ik ben met dat verhaal over paarden.
anikailove schreef:sweetyfoxy schreef:mooi zo.
heb bij dat over paarden nu 2 bladzijden.
ben aan het denken hoe ik het verhaal ga laten lopen.
en ik heb niet zoveel tijd meer.
heb het zo druk met al mijn huiswerk...
moet al mijn cijfers gaan ophalen en ik heb elke week minimaal 2 toetsen.
heb het dus heel erg druk.
heb meestal alleen tijd in het weekeind, en dan moet ik ook nog andere dingen doen.
en op vrijdag natuurlijk!![]()
ook alleen maar sinds ik het 5de uit ben.
anders niet eens.
als ik naar je toe kom neem ik dat verhaal over liefde mee, oke?
en zover ik ben met dat verhaal over paarden.
komt wel goed
sweetyfoxy schreef:een stukje uit mijn boek:
Christel loopt richting de stallen, waar Snow, haar paard staat. Ze opent de grote schuifdeuren en loopt naar binnen. Haar voetstappen weerklinken op de stenen vloer. Eerst loopt ze langs Dreamer, het paard van haar moeder. Ze geeft hem een aai over zijn voorhoofd een geeft een klopje op zijn zwarte hals. Briesend buigt hij zijn hals, en duwt zijn hoofd tegen Christel’s hand aan. Ze grinnikt en duwt haar hoofd tegen zijn zachte snuit aan. Zijn warme adem kriebelt op haar voorhoofd en zijn neusharen strijken zachtjes over haar neus en mond doordat Dreamer zijn hoofd beweegt richting haar hand. ‘Raar beest!’ mompelt ze en ze aait hem nogmaals vluchtig over zijn voorhoofd, en loopt dan naar de stal van Snow. ‘Snowie!’ zegt ze, en normaal gesproken komt Snow daar altijd op af. Maar nu niet. ‘Snowie? Snow? Snow!’ probeert ze nogmaals. Maar geen enkel geluid komt uit de stal. Bezorgd loopt ze naar de staldeur, en kijkt de stal in. 'Snow!!!!' gilt ze. Ze slaat haar handen voor haar mond, en barst in huilen uit. Snikkend opent ze de deur, en loopt naar binnen toe. Ze vult de waterbak om maar iets te doen, en verlaat daarna weer de stal. Overstuur loopt ze weer naar Dreamer toe. 'Wat is er gebeurt?' fluistert ze, 'Waarom Snow? Waarom jij niet?' Ze drukt haar hoofd tegen de warme hals van Dreamer aan, die zijn hoofd op haar schouder neerlegt. Christel’s warme tranen druppelen op zijn zwarte vacht, sommigen glijden naar beneden, anderen blijven op de vacht liggen. Eén traan komt op zijn huid te liggen, en verontwaardigd schud hij hem van zich af. Een klein lachje breekt door op Christel’s gezicht, maar dat is maar tijdelijk. Een minuut later is ze weer bedrukt, en glijden er weer grote, warme, zoute tranen over haar wangen, die ze verwoed wegveegt. ‘Waarom Snow?’ fluistert ze nogmaals, neemt dan afscheid van Dreamer en loopt naar buiten, sluit de schuifdeuren en doet de deuren voor het eerst op slot.
en natuurlijk heb ik nog meer.
dat ga ik op mijn profiel zetten.
als je interesse hebt in de rest van het verhaal zover ik nu ben moet je dus even op mijn profiel kijken.
ga het er zo meteen op zetten.