Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jilletje schreef:en toch moet je er mee stoppen.......zelfs in een ridder harnas kan je je nek nog breken......en als 12 jarige met wilde verhalen over wilde ponny's is het geen goed idee.....
vertel het meisje dat ze naar de manege moet gaan.
jij weet helemaal niet waar je mee bezig bent, om goed les te kunnen geven heb je je orun papieren nodig en ik denk niet dat jij die hebt
Jilletje schreef:en toch moet je er mee stoppen.......zelfs in een ridder harnas kan je je nek nog breken......en als 12 jarige met wilde verhalen over wilde ponny's is het geen goed idee.....
vertel het meisje dat ze naar de manege moet gaan.
jij weet helemaal niet waar je mee bezig bent, om goed les te kunnen geven heb je je orun papieren nodig en ik denk niet dat jij die hebt
Jilletje schreef:is het niet handiger om dit meisje te vertellen dat ze verkeerd bezig ipv haar vertellen hoe ze het anders zou kunnen doen?
britt299 schreef:Jilletje schreef:is het niet handiger om dit meisje te vertellen dat ze verkeerd bezig ipv haar vertellen hoe ze het anders zou kunnen doen?
Dat is waar. Het is idd niet verantwoordelijk om het meisje les te laten geven aangezien ze geen aparte verzekering heeft en zij dus aansprakelijk wordt gesteld mocht het meisje vallen.. Lijkt me niet dat je dat op je geweten zou willen hebben...