hee, als het hard heeft geregent en de bak is nat, moet ik met mijn verzorgpony op het erf rijden. ik mag er nog niet galopeeren en het ziet er zo uit: het is als het ware een grote bak alleen zit er in het midden een vierkant weitje met een shetje en een geit. aan een kant zit een verbreed stuk met een trekkerband met een bankje. wat zou ik er kunnen doen? ik rijd er al tempo wisselingen, ik rijd al achteruit, en nog meer simpele dingen. wie weet meer leuke dingen om er te doen??
is het erg allemaal zand? je kan ook grondwerk met je paard doen dan. dat is ook leuk en je verbeterd je band ook nog. maar als je perse wilt rijden dan moet je misschien proberen op de band te komen. zet pionnetjes neer of balkjes waar je overheen kan
ja zand of steen? Op steen zijn er niet zoveel mogelijkheden. behalve lekker stappen, als je dan toch perse wilt rijden. Anders lekker wat vrijheidsdressuur, onder begleiding. misschien mag je ermee naar buiten? Onder begleiding!
xDeena_
Geplaatst: 26-11-11 21:20
Is het steen? Dan is het misschien door het natte nog steeds niet handig om te rijden, want steen kan ook aardig glad zijn (ik spreek helaas uit ervaring )