Omdat ik voor sinterklaas en kerst dingen bij divoza wou bestellen, wou ik graag de catalogus bestellen. k wou graag de catalogus van divoza van dit jaar maar waar kan ik die op de site vinden?, ik heb al gezocht maar ik kan het niet vinden
Alvast bedankt!
shetties
Geplaatst: 18-11-11 23:29
Ik had het volgensmij op de site zien staan vanmiddag, ga even voor je kijken
edit; als je klikt op 'catalogus aanvragen' doet hij het niet, misschien even bellen?
Hij staat onder: Service -> veel gestelde vragen en dan helemaal links zie je een rijtje staan en daar staat ook bij "catalogus aanvragen"
Tigra_
Geplaatst: 18-11-11 23:32
Je moet kijken bij Service en dan op aanvragen klikken en dat staat er ergens catalogus aanvragen. Maar bij mij doet die het niet. Weet niet of het bij jouw werkt anders zou je gewoon een mailtje kunnen sturen met jouw gegevens. Dan zullen ze hem vast ook wel sturen.
Haha beaniej, zo graag hoef er ook weer geen 1, maar toch bedankt! Ik heb ze gister gemaild en ze zijn op alleen hebben ze ze nog in de winkel.. Maar om helemaal naar een divoza winkel te gaan rijden, daar heb ik ook niet zoveel zin in. Ik ga nu maar afwachten totdat ze ze weer hebben