hallo... ik zoek al een hle tijd mijn oude verzorg pony... zit een vriendin die hem ookverzorgde op youtube en stuurt op eens link... hij leek er egt heel erg op alleen het punt er zijn wat veranderingen in vachtkleur... en aftekeningen... namleijk: zijn hals is donkerder maar dat is elke winter, hij heeft nu een duidelijke bles eerder zag je dit maar vaag en zijn bouw is heel ietsjes verandert: slanker maar toen hij vorig jaar verdween was hij net 3 en in de winter wordt hij altijd donkerder zou dit kunnen is het mogelijk dat dit dezelfd pony is... ik hoop het maar foto's komen nog van de gevonden pony en de meest recente...
Hmm... gebaseerd op de video en de foto denk ik niet dat dat hem is. Zijn stippenpatroon is namelijk totaal anders dan het paard op de video. Kijk eens goed naar zijn achterhand, jouw pony is daar grotendeels donker, terwijl het dier op de video grotendeels lichte haren heeft op die plek...
Maar misschien heb ik het compleet fout natuurlijk. Misschien toch even contact opnemen?
ik dek dat het hem wel is. hij heeft een korte staart. en ik vind zijn kont er wel op lijken maar zijn bles.. zou dat kunnen ? bij een appaloosa kan daar inneens een bles uitkomen?
een pony kan heel erg veranderen in kleur in een jaar.. maar ligt er aan welke kleur.. mijn oude verzorgpony was in de winter (bijna) zwart/heeel donkerbruin en in de zomer schimmel (letterlijk). maar dat was volgens mij een bepaalde kleur ofzoow.. (volgens mij roan)
maar ik weet niet of het ook heel erg kan veranderen bij zo'n kleur..