ik heb een vriendin (weinig contact) maar haar paard is gestruikeld over de teugels nu heb ik daarna niks meer van haar gehoord maar ik vroeg me af wat er gebeuren kan??
euhm... ze kan erfa vallen, paard kan vallen en een been breken, z'n rug breken of gewoon omvallen en opstaan! wta kan er gebeuren als je zelf struikelt??
Elanor
Geplaatst: 11-10-11 15:52
En waarschijnlijk moet je nieuwe teugels kopen omdat ze gebroken zijn.
Laatst bijgewerkt door Elanor op 11-10-11 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Mijn haf heeft vorige week dr teugels nog laten knappen omdat ze zo nodig moest schuren langs dr been, dus ze zet haar hoef naar voren, bovenop de teugel, ik trek dr hoofd weer terug en pang. Dag teugel
Elinexx
Geplaatst: 11-10-11 21:28
Paard kan zn been breken, en daarna overlijden, ruiter kan vallen, teugel kan knappen (met geluk).
Teugels breken, of niet. Meisje valt, of niet. Meisje breekt haar been, of niet. Ze komt onder het paard terecht en gaat dood, of niet. Paardje breekt zijn rug, of niet. Paardje breekt zijn been, of niet. Geen van beiden hebben iets bezeerd, of niet.
Alles kan gebeuren, maar het is in ieder geval niet slim om een paard over de teugels te laten struikelen.
Ik was een keer pony aan het inrijden. Toen schrok ze en werd het een rodeo. Op begeven moment hield ik het niet meer. Dus ik viel eraf. Zij stapte in de teugels, en de teugels braken. Gelukkig niks ergs. Maar der kunnen veel vervelende dingen gebeurden..