Oke misschien een heel lang verhaal maar wil jullie het toch even laten weten.
Een meisje in ons dorp heeft een paard en een shet, en zelf heb ik ook 2 shetjes. (samen met mn zusje),
ik heb het meisje weleens gezien op school, maar sins ik op de hogere school zit zie ik haar maar minimaal.
Maar ik krabbel/praat wel af en toe met haar via hyves en msn. Het kind lijkt best aardig, maar soms zo arrogant, en verwend over haar eigen paarden, maar dat doet er niet toe.
Ze probeert elke keer een discussie te starten, en haar gelijk te krijgen.
en daar krijg ik toch zo'n hekel aan, nu heeft ze haar onderwerp gestart over het steigeren,
oke niks mis mee, maar zij beweert heel erg sterk dat je het steigeren pas steigeren kan noemen wanneer het minimaal boven de 1 meter komt, en ze zegt altijd dat het echt waar is, en dat zegt haar instructeur ook, verder beweert ze ook als het onder de1 meter is je het 'bokken' noemt. Oké, ik geprobeert het te negeren en over iets anders te gaan praten, maar ze begint er elke keer over. Dus ik zei mijn mening over wanneer je het steigeren kan noemen enzo: Bokken vind ik het uislaan van de achterbenen, en niet met de voorbenen (toch?!?)

Word er een beetje knetter van...
(Sorry als dit onderwerp verkeerd staat, anders mag die verplaatst worden)