Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Biggers schreef:Maar dan voel ik me ook best wel weer banketstaaf.
Ik ben bijna 14 en zeg ik het tegen een kind van 9/10 jaar.
Prisca schreef:Biggers schreef:Tja, en dan gaat ze zeggen: ''Jij rijd ook niet perfect.''
Of: '' Dat heb jij ook gedaan''
Klopt beste stuurlui staan altijd aan wal....gelukkig zijn de meeste manege pony;s zo gehard dat die wel wat kunnen hebben. Je kan nu eenmaal niet allemaal als Anky beginnen he?.
*vakantietijd*
Horse321 schreef:Bij deze reactie ontbreekt wat keukenzout... 'k vind 'm namelijk nogal flauw.
Vakantietijd? Als in penny-meisje die alles beter denkt te weten/kunnen? Misschien lees ik TS haar berichten 'anders' omdat ik haar ook irl spreek, maar ze is echt niet het betweterige penny type.
Ze lucht haar hart omdat ze zich zorgen maakt om het welzijn van die pony's, met waarschijnlijk de achterliggende gedachte een verdwaalde tip te krijgen. Ik kom echt wel andere ''vakantietijd''-topic's tegen hoor![]()
Daarbij vind ik het raar dat de instructrice zo'n reactie terug geeft.... dit kan ze toch meenemen in haar volgende les en als dat bijvoorbeeld mogelijk is een les met lange teugel geven? Laten inzien dat je zit het belangrijkste is?
En tja volharde pony's... dat blijft lastig maar streven naar zo min mogelijk ruk en gepluk is ook niet verkeerd.
Voor de duidelijkheid... dit is niet aanvallend bedoeld naar jou toe Prisca maar meer om te laten zien dat TS misschien wat verkeerd overkomt, internet toont nog altijd geen emotie.
@Biggers: Als noch je instructrice noch je medeleerlingen er geen gehoor aan willen geven zal ik mij erbij neerleggen als ik jou was. Desnoods de manege-houder maar dat zou dan voor mij echt de max zijn. Het klinkt misschien banketstaaf maar je bent daar voor jezelf en niet voor de anderen. De manege-paarden zijn de verantwoordelijkheid van de vereniging, inlichten kan altijd maar meer kun je niet doen... dat hoort ook niet jouw taak te zijn.