ik moet deze namelijk snel overkopen omdat het niet meer goed gaat bij de boer en ik helemaal zelf met der verder wil en ergens anders plaatsen.
het is echt met spoed anders word ze aan iemand anders verkocht.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SaskiaKa schreef:Alles verkopen wat je kan missen! Maareh... Als 1000,- al te veel is, waarvan ga je haar dan onderhouden?
dmii95 schreef:bedankt voor alle tips erg handig!
alleen mijn ouders hebben deze kijk erop, jij wilt haar dus jij zorgt voor het geld etc.
Ik snap dit wel, maar hoe kun je ze goed overhalen?(A)
lelijke_heks schreef:pfff lastig... idd eens aan de boer vragen of je in 2 of 3 termijnen kan betalen...
verder heitje voor karweitje... ga de buurt langs vertel je verhaal en vraag of je iets kan doen... hier komen de kids 1x in de week de hond uitlaten voor € 5,-
_ManOnn_ schreef:dmii95 schreef:bedankt voor alle tips erg handig!
alleen mijn ouders hebben deze kijk erop, jij wilt haar dus jij zorgt voor het geld etc.
Ik snap dit wel, maar hoe kun je ze goed overhalen?(A)
Haha.. Me ouders denken het tegen over gestelde, wij kopen een pony voor jou en jij betaald de rest.!..
Succes, hou ons op de hoogte
Mette schreef:En wat denk je nou van maandelijks afbetalen? Dat hebben een aantal mensen in mijn omgeving ook gedaan en dat werkt prima![]()
Ik denk anders heel eerlijk niet dat je het zomaar bij elkaar hebt. 1000 euro verdien je niet snel met honden uitlaten en auto's wassen.
Succes!