Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mensen vergissen zich hier heel erg in. Zeker de 'nieuwere ruiters'.
salome_maybe schreef:het paard heb ik gekregen van vrienden van ons, maar nadat je het paard binnen hebt begint het pas! ik ben door mijn ouders ook noodgedwongen om een krantenwijk te nemen, omdat pap het niet meer ziet zitten... kan me echt aan mensen ergeren die denken dat alles zo vanzelfsprekend is!
laatst ook een meisje uit mijn klas, die wou een nieuwe blackberry, (ze heefd al een BB bold 900 ofzo) ik zei tegen haar je ging toch sparen voor een vespa? (want die wil ze heel graag) lacht ze me uit en zecht ja maar wat denk jij? dat ik die BB zelf moet betalen?! dat doen mijn pappie en mammie wel!
nouja zeg!
natuurlijk komt dit voort uit jaloezie... maar ik vind het gewoon asociaal hoe sommige 'rijken' mensen andere de grond in drukken...
en dan kan je lekker k=bij oemand anders janke charmedxlove schreef:ik heb sinds november eigen paaardje sinds ik die heb ( ik heb em wel gehad van mijn moeder maar met de reden dat ik hem doormoet trainen voor school ) maarja sinds ik hem heb moet ik gewoon alles zelf betalen ik heb 3 banen 2 ochtend kranten wijken en 1 als bediening in een restaurant als ik iets wil hebben voor hem nieuw bitje of hoofdstel of wat dn ook moet ik het zelf betalen . mensen die zeggen mijn pappie en mammie doen dat leven vaak niet in de werkelijkheid.
dat soort mensen kunnen nooit een paard GOED onderhouden wand die hebben gewoon geen verantwoordelijkheid.
ik heb er meerdere bij mij op school van me mammie koopt dat voor mij of me pappie betaalt dat wel.
nou das fijn voor hun maar vind je echt niet zielig als je later komt uithuilen van ik kan geen baan vinden wand ze vinden dat ik te weining kan en te verwent benen dan kan je lekker k=bij oemand anders janke