Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
M_hartje_M schreef:jij lijkt me niet helemaal zo'n verstandig persoon les te geven
vergeet niet dat als jij het kindje verkeerde basis aanleert, dat het ontzettend moeilijk af te leren is.
ik zie geloof ik ook een foto in je profiel dat je gewoon keihard op de verharde weg galoppeert.. hierbij ga je dus al dik de mist in, leer dat een kind maar niet aan![]()
ik ga je geen tips geven, omdat ik gewoon vind dat het kindje op echte les moet, en niet van iemand van 13 jaar les moet krijgen, want je kan denken dat je goed kan rijden... maar er zijn altijd wel wat dingentjes..
edit: na nog eens goed gekeken te hebben galoppeer je geloof ik niet, weet niet zeker...
en je rijd ook op een shetje, waar je ook flink te groot voor bent !
M_hartje_M schreef:jij lijkt me niet helemaal zo'n verstandig persoon les te geven
vergeet niet dat als jij het kindje verkeerde basis aanleert, dat het ontzettend moeilijk af te leren is.
ik zie geloof ik ook een foto in je profiel dat je gewoon keihard op de verharde weg galoppeert.. hierbij ga je dus al dik de mist in, leer dat een kind maar niet aan![]()
ik ga je geen tips geven, omdat ik gewoon vind dat het kindje op echte les moet, en niet van iemand van 13 jaar les moet krijgen, want je kan denken dat je goed kan rijden... maar er zijn altijd wel wat dingentjes..
edit: na nog eens goed gekeken te hebben galoppeer je geloof ik niet, weet niet zeker...
en je rijd ook op een shetje, waar je ook flink te groot voor bent !
M_hartje_M schreef:ik zie geloof ik ook een foto in je profiel dat je gewoon keihard op de verharde weg galoppeert.. hierbij ga je dus al dik de mist in, leer dat een kind maar niet aan
Sjoef_Habibi schreef:M_hartje_M schreef:ik zie geloof ik ook een foto in je profiel dat je gewoon keihard op de verharde weg galoppeert.. hierbij ga je dus al dik de mist in, leer dat een kind maar niet aan
mijn god, en jij bent niet zo'n verstandig persoon om haar te gaan bekritiseren, misschien moet jij eens het verschil tussen stap en galop gaan lerenkeiharde galop, yeaah right
M_hartje_M schreef:Sjoef_Habibi schreef:mijn god, en jij bent niet zo'n verstandig persoon om haar te gaan bekritiseren, misschien moet jij eens het verschil tussen stap en galop gaan lerenkeiharde galop, yeaah right
moet jij je ogen eens open doen, en mijn prachtige edit eens zien