Verzorgpony please help

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JanineVero

Verzorgpony please help

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-11 07:49

Hallo,

Bij mijn vriendin haar opa in zijn weiland staat een pony van iemand anders er bij in. (Die opa heeft zelf ook pony's) Ik weet van wie die pony is, het is een shetlander. Gister was ik even bij die pony en heb er even mee gewandeld door het weiland, eerst wou ze niet maar later wel. We zijn naar die man zijn huis geweest en hebben aangebeld, toen deed zijn vrouw open. Ik vroeg of ik die shetlander mocht verzorgen maar ze zei dat die shet niet van hun is! Terwijl die opa van mijn vriendin wel zeker wist dat hij wel van die man is. Dus nu, ik wil die shetlander nog wel graag verzorgen, alleen wat moet ik nu doen?

x

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 08:23

Vreemd, hoe vaak komt de eigenaar bij de shet? Anders een keer zorgen dat je er ook bent. Neem aan dat er wel iets betaald moet worden hetzij voor de wei of voor hoefsmid dus hij zal ooit toch eens moeten gaan kijken.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 08:55

Ik denk die mevrouw geen zin heeft in een verzorger voor hun Shet, en daarom maar als smoesje heeft gezegd dat het hun pony niet is.

Ik vind het trouwens sowieso niet zo netjes van je dat je met de pony van iemand anders hebt gewandeld, ook al was het in de wei zelf. Die pony is niet van jou of van je vriendin noch van haar opa, dus daar moet jij van af blijven.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 08:57

Ibbel schreef:
Ik denk die mevrouw geen zin heeft in een verzorger voor hun Shet, en daarom maar als smoesje heeft gezegd dat het hun pony niet is.

Ik vind het trouwens sowieso niet zo netjes van je dat je met de pony van iemand anders hebt gewandeld, ook al was het in de wei zelf. Die pony is niet van jou of van je vriendin noch van haar opa, dus daar moet jij van af blijven.

Dan is het toch niet zo moeilijk neem aan dat het over een volwassen vrouw gaat om te zeggen. Nee wij willen geen verzorger. Lijkt me helemaal niets verkeerds aan.

EngeltjeS

Re: Verzorgpony please help

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 09:00

Misschien kan 'opa' het wel vragen aan de eigenaar? :)

Het is inderdaad een vreemde reactie van de vrouw, maar op zondag kan je best iemand storen.
Of je hebt bij het verkeerde huis aangebeld?

*wat heb je precies gezegt?*

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 11:10

OPG-->YRT

Chantaloves

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:53

vind het een beetje onbeleefd om zomaar met de shet rond te lopen, en ook een beetje raar om gewoon bij een huis aan te bellen en te zeggen dat je hun shet wil verzorgen? Lijkt me netter om dat; of bij de eigenaar in het weiland zelf te doen of netjes een brief schrijft achterlaat...
vind het altijd zo raar dat mensen gewoon aanbellen en zulke dingen vragen...

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:16

ik kom ook niet jouw huis binnen, ga achter de compu zitten om even te bokken en dan aan je moeder vragen of ik de compu vaker mag gebruiken :+
denk dat ze me dan ook wel afwimpeld.

Stomme vergelijking maar je weet vast waar ik heen wil; het is niet netjes om aan andermans eigendommen te komen.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 20:20

misschien een briefje achter laten?

Leinearthur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 18:08

Weet je zeker dat je bij het goede huis stond? zo ja, dan denk ik toch echt dat de eigenaren geen zin hebben in een verzorger en het een beetje sneu voor jou vonden om te zeggen dat ze dat niet willen.

En al weet je niet zeker of het het goede huis was, dan kan je altijd nog even een briefje achterlaten bij het weiland, of opa het laten vragen als hij daar zin in heeft.

Vind het ook niet zo netjes van je dat je bent gaan wandelen met de shetlander van iemand anders door het weiland zonder toestemming. Zou je niet bij mij moeten doen. ;)

Surprise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 18:16

Ik vind het eigenlijk niet normaal dat je met de pony van iemand anders gaat wandelen
en daarna vraagt of je 'm mag verzorgen..
Ik zou ook gewoon een briefje achterlaten ofzo

stephaniee20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 18:57

staat die shet gewoon bij de ponies van je opa?
dan is dat niet zo raar hoor, toch?
dat je loopt en die shetlander loopt mee of je doet 'm aan een touwtje en alles.
dus zo verkeerd vind ik het niet;)
misschien vonden ze het inderdaad een beetje sneu voor je om te zeggen dat ze er geen wilden maar oke ze konden dat ook eerlijk zeggen.
achja je vind wel een leuke verzorgpony hoor! haha als je daar naar opzoek bent? :D
veel succes met zoeken dan! :)

stephaniee20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:27

toevallig nog wat van die mensen gehoord? :D

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:36

Als die pony bij jou vriendin haar opa in het land staat, en hij is niet van opa, dan zou opa toch moeten weten aan wie hij zijn weiland verhuurd...of ben ik nu blond?
En wandelen met een paard van iemand anders zonder zijn of haar goed keuring is natuurlijk helemaal verkeerd!!
Je moet met je handen van iemand anders zijn dieren afblijven, klaar uit!!