Wat voor kleding zouden jullie aan doen bij een clinic van Klaas Jan Feitsma bij je club. Ik rijd met nog 2 anderen en er zijn 3 keer een uur. Ik heb zelf eigenlijk overal wel de beschikking over.
Bij ons worden tijdens een kliniek gewoon in trainingskleding gereden.. Maar ik zou zelf wel netjes eruit zien. Dus beetje leuke rijbroek en leuke trui enzo. Zodat je er verzorgt uitziet
rikkybergy
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-11 18:52
Marietje_007 schreef:
Bij ons worden tijdens een kliniek gewoon in trainingskleding gereden.. Maar ik zou zelf wel netjes eruit zien. Dus beetje leuke rijbroek en leuke trui enzo. Zodat je er verzorgt uitziet
Wat bedoel je hiermee heb je ook voorbeelden?
Seraphim
Geplaatst: 29-03-11 18:58
Bij een dressuurclinic heb ik meestal paard in het wit, en ikzelf witte rijbroek met een blauwe polo met stallogo. Laatst had ik een springclinic en toen had ik een gewone rijbroek aan en paard een mooi dekje
haha nou iig schone kleding. Een rijbroek die er nog redelijk nieuw uitziet, dus liever niet verwassen of met gaten enzo. Paard netjes getoileteerd, niet gevlochten maar wel de manen netjes op 1 lengte. Staart netjes 1 hand boven de kogel. En dat het paard schoon is, geen stro in de staart. En een trui of shirt aan wat er ook gewoon net uitziet. Vooral omdat toch mensen naar je kijken Misschien ook even overleggen met de andere wat die doen.
Als het clinic is waar heel veel mensen bij rijden, vind ik het een beetje overdreven om meteen helemaal in je wedstrijdkleding gaan. Ik zou gewoon een nette paardrijbroek en een T-shirt met eventueel een vest. Paard gewoon netjes verzorgt, dus niet dat er allemaal strootjes in de staart hangen