Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Elise95 schreef:Is Newy je eigen paard of een manege paard?
Als je gevallen bent van een paard, moet je er gelijk weer op. Tenzij er echt iets ernstigs is natuurlijk. Anders wordt je namelijk bang.
Je kan de pony natuurlijk ook leren dat als jij je bodywarmer uit doet dat dat niet eng is. Eerst doe je het naast het paard, terwijl iemand anders hem vast houd. Dan ga je erop zitten en houd iemand het paard vast en doe je hem uit. Dan went ze er aan.
DB_CARTAGO schreef:Elise95 schreef:Is Newy je eigen paard of een manege paard?
Als je gevallen bent van een paard, moet je er gelijk weer op. Tenzij er echt iets ernstigs is natuurlijk. Anders wordt je namelijk bang.
Je kan de pony natuurlijk ook leren dat als jij je bodywarmer uit doet dat dat niet eng is. Eerst doe je het naast het paard, terwijl iemand anders hem vast houd. Dan ga je erop zitten en houd iemand het paard vast en doe je hem uit. Dan went ze er aan.
Newy is een paard van een eigenaar maar de manege gebruikt hem.
Frodo_ schreef:dus je stapte niet af toen je je bodywarmer uitdeed??
beetje dom he
als je weet dat er iets kan gebeuren... nu heb je onnodig pijn lijkt me.
DB_CARTAGO schreef:Frodo_ schreef:dus je stapte niet af toen je je bodywarmer uitdeed??
beetje dom he
als je weet dat er iets kan gebeuren... nu heb je onnodig pijn lijkt me.
Jah maar tijdens de les mogen we niet afstappen dat is de regel bij ons op de manege:Stap je eraf dan kom je er niet meer op maar in het vervolg vraag ik gewoon of mijn lesgever ze even vast houd.