Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Priszz schreef:Uhmm,, ik weet niet hoe oud je Shetje is maar het kan ook zijn dat ze je aan het uitproberen is.. Jonge paarden [weet niet of ze dat is] proberen vaak allerlei manieren uit om je der af tekrijgen of om de baas over hun ruiter/verzorger etc te spelen..
1Moon1 schreef:ik weet niet of ik het helemaal goed snap, maar je liet iemand er op terwijl je weet dat ze tijdens longeren stijgerd?
maargoed, laat iemand naar het zadel en alles kijken, en naar de manier hoe jij rijd.. mischien kan die wel een conclusie trekken.. dat hij probeerd te zeggen dat hij pijn heeft ofzo?
1906 schreef:1Moon1 schreef:ik weet niet of ik het helemaal goed snap, maar je liet iemand er op terwijl je weet dat ze tijdens longeren stijgerd?
maargoed, laat iemand naar het zadel en alles kijken, en naar de manier hoe jij rijd.. mischien kan die wel een conclusie trekken.. dat hij probeerd te zeggen dat hij pijn heeft ofzo?
Ja alles ging ook goed tot dat ze een rondje moest longeren.
De andere verzorgster zegt dat ze dat altijd doet.
En aan het zadel ligt het niet want ze heeft geen passend zadel dus rijdt mijn zusje zonder zadel.
Hoe kan je dat afleren?
roozz75 schreef:Les nemen in logeren,miss snapt ze het niet?
en is ze al lang ingereden?
laat haar eens Naar de DA,het licht ook niet meteen bij het zadel!
Buckje schreef:Mensen deze pony mankeert 99% zeker niets medisch! Ik ken Ciara donders goed door en door men met haar in zowel enkel tweespan als tandem en klavertje 3 en ik heb niks geen problemen met haar. Eva wat betreft je topic duidelijkheid en consequent zijn is alles wat Ciara nodig heeft. Ze test je gewoon enorm omdat jij met een onzekere houding op haar af komt. Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel.