Een paar simpele regeltjes ;
- 2 foto’s per post
- Duidelijke foto's
- Geen rijtechnisch comme

- Geen foto’s quoten
- Als je zelf vindt dat je past, en erop in gaat als iemand je te groot vindt,
plaats dan geen foto.
Veel suc6 en plezier !

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
xMelissaa schreef:Laatste gaat niet passen voor echt rijden voor 10 minutjes stappen moet wel gaan denk ik.
Courses schreef:xMelissaa schreef:Laatste gaat niet passen voor echt rijden voor 10 minutjes stappen moet wel gaan denk ik.
Ja, maar dan krijg je straks de discussie van 'wel belasten, uit evenwicht, kan dus gewoon niet'.
In mijn opninie, als het niet meer 'gewoon' kan voor het 'gewone' rijden, gewoon niet opgaan en een kleinere ruiter zoeken![]()
Want 'maar' 10 minuutjes als je toch al te zwaar, te groot, etc bent kan behoorlijk veel schade aanrichten
suikermeisje schreef:laatste kan voor tien minuutjes wel hoor en je kunt nog wel kleiner kind zoeken maar die kunnen meestal nog niet echt (goed) rijden, dus liggen die er zo naast. Een beetje stappen gaat die pony heus niet dood aan.
en nog @ sodeluut, als jou ruin net zo breed wordt als je merrie kun je er straks nog zelf op haast denk ik, want bij je merrie komen je benen nog langniet onder haar buik uit. En mijn pony is nog 10cm gegroeid tot zijn 6e, dus moet toch wel goed komen?