Een vriendin heeft een verzorgfjord. Maar die zit nu helemaal vast met de heupen. Dat komt niet door mijn vriendin, die fjord is al wat ouder.
Nu zegt de eigenaresse dat ze die fjord zelf 1 tot 2x in de week wil rijden. En dat ze dan een trektocht wil maken. En die week daarvoor vaak wil rijden voor de trektocht.
Maar daarna mag ze waarschijnlijk nog eventjes komen en misschien weer rijden.
Maar de eigenaresse zegt dat ze te groot is, maar een fjord kan veel hebben. En dat die vriendin de fjord beinvloed door haar rust. En dat de fjord meer naar haar toe trekt.
Maar ja wat wil je ook als je nooit naar je eigen paard komt.
En ze zegt dat ze zelf weer wil gaan rijden, maar ze heeft net een nieuwe vriend (de eigenaresse) en daar gaat ze vaak heen als ze vrije tijd heeft. En de eigenaresse is een mooi weer rijdster.
Dus die fjord zal weer stil komen te staan. Ze zegt ook van: Ja ik zoek misschien wel weer een andere maar wel een 15/16 jarige. Maar die zijn vaak 1.75 lang in de buurt. Snel zul je geen kleinere vinden.
Achja, dat is het leven van verzorger zijn Veel zul je niet hebben te zeggen. Ik zeg niet dat de eigenaar het goed doet hoor!
wietske98
Geplaatst: 11-10-10 18:28
niet zo eerlijk eigenlijk..
z0rr0
Geplaatst: 15-10-10 23:33
ik ben 18 en 1.60 dus vind je reactie een beetje onzin! verder is het haar paard en niet die van je vriendin. ik zeg altijd als mensen het allemaal zo goed weten koop lekker zelf een paard! het wil geen fouten goed spreken maar spreek ze zo ook niet tegen