Is dat zo? en waarom?
alvast bedankt!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naborah schreef:maar waarom zie ik dan heel vaak foto's dat een paard dat wel heeft?Dat klopt!
Een touwhalster is zo enorm sterk dat het niet kapot gaat. Als een paard ergens aan vast blijft haken met het halster, zal het niet weg kunnen , of zijn hele hoofd openhalen aan het touw.
Als je de zoekfunctie van Bokt gebruikt, zul je ook heel veel antwoorden op je vraag tegenkomen.
korrie22 schreef:Naborah schreef:maar waarom zie ik dan heel vaak foto's dat een paard dat wel heeft?Dat klopt!
Een touwhalster is zo enorm sterk dat het niet kapot gaat. Als een paard ergens aan vast blijft haken met het halster, zal het niet weg kunnen , of zijn hele hoofd openhalen aan het touw.
Als je de zoekfunctie van Bokt gebruikt, zul je ook heel veel antwoorden op je vraag tegenkomen.
Puchje schreef:Omdat dat onwetende mensen zijn.
Touwhalsters moet je echt enkel gebruiken onder toezicht, je mag een paard er nooit mee vastzetten of laten zitten als je ze in de wei zet zonder toezicht.
Ze zijn dun, scherp en het belangrijkst: ze breken niet, waar normale stalhalsters wel zullen breken. De gevolgen kun je zelf wel bedenken...
Slim van je dat je het even navraagt.
Dit topic kun je terug vinden door rechtsbovenin op 'Eigen Berichten' te klikken, daar vind je een lijst van alle topics waar je ooit in hebt gereageerd.
Jaimyliefje schreef:Als er foto's van zijn, is dat dus sowieso onder toezicht
Dus dan is het wss alleen voor de foto ff.
Het is dus echt géén slim plan.
Millanka schreef:Ik zag laatst nog 2 paarden met touwhalsters op de wei staanwaren kopen mensen ze ze als ze niet eens kijken naar hoe je ze moet gebruiken...
capopjekop schreef:Millanka schreef:Ik zag laatst nog 2 paarden met touwhalsters op de wei staanwaren kopen mensen ze ze als ze niet eens kijken naar hoe je ze moet gebruiken...
Ik kreeg vandaag mijn nh pakket binnen, inclusief touwhalster en daar hing een briefje aan dat je het halster niet om mag laten in de wei. Dat vond ik wel een goed initiatief
Puchje schreef:Touwhalsters moet je echt enkel gebruiken onder toezicht, je mag een paard er nooit mee vastzetten of laten zitten als je ze in de wei zet zonder toezicht.
Ze zijn dun, scherp en het belangrijkst: ze breken niet, waar normale stalhalsters wel zullen breken. De gevolgen kun je zelf wel bedenken...