Nee .. ik kan het niet

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mintgroen

Berichten: 3529
Geregistreerd: 28-08-09
Woonplaats: Westland

Re: Nee .. ik kan het niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 11:33

Ik snap wat je bedoelt hoor ;) Ik ben 1,5 jaar geleden ook als verzorgster erbij gekomen bij mijn verzorgpony en dat andere meisje kon het ook niet echt aanzien dat ik ook zo leuk met hem bezig was. Kan ik goed begrijpen hoor :)

ilona_selina

Berichten: 268
Geregistreerd: 02-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 11:48

weet je wat ik nu niet snap, is dat eerst niemand het snapte en nu durf ineens iederen wat neer te zetten dat ze het nu wel snappen

Elin_

Berichten: 9640
Geregistreerd: 11-11-09

Re: Nee .. ik kan het niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 13:08

@Ilona_selina als 1 iemand zegt dat ik ego ben doet iedereen dat en 1 die zich niets van andere aantrekt en zijn eigen bericht typt met begrip reageren DIE menseen weer ..
Het is maar net hoe de eerste reactie is en hoe 1 persoon daar iets aan veranderd.

Dan denken mensen toch weer na voor ze wat typen ipv doelloos typen dat ik ego denk en me aanstel niet denkend dat je me daarmee kwetst...

@ De rest:

Ik heb haar toe gelaten tot de hyves en vandaag heeft de eigenaar mij met mijn eigen pony les gegeven nouja .. .ze komt af en toe en helpt me dan :)) en we gaan een x met zijn 3e buitenrijden (moet één van ons wel met trailer want ik woon 9 km van de eigenaar weg) -En ja ik fietste voor mijn verzorgpony elke keer 9 km heen en 9 km terug :)) -

NeverGiveUp

Berichten: 7266
Geregistreerd: 23-12-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 13:31

Inderdaad lekker opvallend die eerste reacties.
Ik snap je goed, toen ik 10 was het in verzorgshetjes en toen er eentje bevallen was kwamen er twee meisjes elke dag rijden, terwijl dat nog helemaal niet mocht, ze was net bevallen. Toen ben ik weg gegaan, vond ik ook heel erg!

Egoïstisch vind ik het echt niet, zolang je niet banketstaaf gaat doen tegen dat meisje (Doe je denk ik ook niet)
:)

Elin_

Berichten: 9640
Geregistreerd: 11-11-09

Re: Nee .. ik kan het niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 13:37

Nee zoals je al leest heb ik haar toegevoegt aan de hyves en gaan we een x rijden ;)

korrie22
Berichten: 790
Geregistreerd: 19-08-10
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 13:41

ik snap heel goed dat je je zo voelt sorry dat ik het zeg maar mischien ben je een beetje jaloers! maar alsnog hoe lang verzorgd L die pony mischiene is het ook wel een beetje vroeg maar ja

Chaos

Berichten: 12566
Geregistreerd: 20-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 13:45

Klinkt mij nogal verwend in de oren. Omdat jij er geen lol meer aan kunt beleven mag zij dat ook niet?
Jij hebt je eigen pony, dus snap niet wat je moeilijk doet.

Vindt het zelfs nogal kinderachtig om eerlijk te zijn...

Elin_

Berichten: 9640
Geregistreerd: 11-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 13:47

JNee jaloers ben ik niet.
Dat voel ik aan mezelf ;) (Ik voel waneer ik jaloers ben)


@ Chaos verplaats je is in mij.
Ipv zomaar iets te roepen.

Die reactie is erg kwetsend.

Chaos

Berichten: 12566
Geregistreerd: 20-02-07

Re: Nee .. ik kan het niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 13:49

Ik heb je reactie gelezen en zo komt het op mij over, daar is toch niks kwetsend aan? :) Verplaats jij je eens in haar. ;)

Elin_

Berichten: 9640
Geregistreerd: 11-11-09

Re: Nee .. ik kan het niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 13:52

Ik doe haar niets. Ik doe niet banketstaaf tegen haar
Ik vind het erg kwetsend.

Chaos

Berichten: 12566
Geregistreerd: 20-02-07

Re: Nee .. ik kan het niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 13:57

Haha, ja nou ja. Dat is dan jammer, maar ik lees dat je bijna alle reacties hier kwetsend vind. Misschien dat je verwacht had dat je topic anders uit zou pakken maar zoals ik het zie zien een hoop andere Bokkers het blijkbaar ook...

rakni
Berichten: 2985
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: op het dorp

Re: Nee .. ik kan het niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 13:58

ik snap hoe je je voelt, het hoort ook bij je leeftijd. het word minder.
@chaos: het is ook een kinderachtig gevoel maar de ts is dan ook nog een kind. Het hoort erbij.

Veel plezier met je pony!

goudlokjes22

Berichten: 225
Geregistreerd: 24-07-09
Woonplaats: Ergens bij de paarden ;)♥ღ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 14:11

Ja, ik snap precies wat je bedoeld. Ik heb 4 jaar lang de pony van mijn tante verzorgt en bereden, maar ineens stond er een meisje op de stoep en ging hem gewoon berijden enzo. Toen zij ze dat die van haar was en er alles van wist enzo. Toen heb ik ook wel even moeten huilen :o . Gelukkig had mijn tante haar weer weggestuurd omdat ze alleen maar op de pony ging crossen enzo. Inmiddels heb ik een eigen pony gekregen :D . En nu rijd mijn nichtje er gewoon weer op ;) .

Chaos

Berichten: 12566
Geregistreerd: 20-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 14:16

rakni schreef:
ik snap hoe je je voelt, het hoort ook bij je leeftijd. het word minder.
@chaos: het is ook een kinderachtig gevoel maar de ts is dan ook nog een kind. Het hoort erbij.

Veel plezier met je pony!


Ja, lees het net in haar profiel. Maar dan is het tóch meer dan logish dat ze dergelijke reacties krijgt? En om te zeggen dat het de leeftijd is, ja de gevoelens die het met zich meebrengt misschien, maar ook al ben je 13, dan kun je toch anderen het ook gunnen?

Ragdollcat
Berichten: 14666
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 14:17

Sorry, maar je hebt nu je eigen pony, daar moet je op richten.

Wees blij en gun die verzorgpony een leuke verzorgster en gun het die verzorgster ook en niet in woorden maar ook echt gemeend vanuit je gevoel.

Ja je bent wel jaloers dat je dat toch maar niks vind, maar dan had je geen eigen pony moeten nemen en die verzorgpony blijven verzorgen.

HeleneDas
Berichten: 2826
Geregistreerd: 04-03-09
Woonplaats: Baarn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 14:24

Ik begrijp je wel hoor!
Ik had ook altijd 2 verzorg pony's die bij mn eigen pony in de wei staan,
Toen kwam er een andere en kon ik net zo goed ophoepelen terwijl ik er alles mee deed, maar toch is het niet leuk om altijd maar te zien dat een andere er alles mee doet terwijl ik het altijd heb gedaan!
Maar ik heb me er verder niet mee bemoeit en nu kunnen we het goed vinden ;)
Dus kun je bijv. niet samen gaan rijden? en dan steeds wisselen van pony, haar tips geven!
En vertellen hoe moeilijk jij het vind wedden dat ze het begrijpt?
Suc6 pben kan altijd!

Chaos

Berichten: 12566
Geregistreerd: 20-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 14:25

Nou, ik heb toch nog maar eens het hele topic gelezen, en nog geen kwetsende opmerking gezien, ook die van mezelf vind ik niet kwetsend. Vindt dat je een beetje in de slachtofferrol schiet, maar OK.

Citaat:
Nou toch even naar haar profiel en overal staat dus Jo en haar en dat voelt gewoon zo vreemd.. En ook Jo mijn alles etc!


Bovenstaand is een citaat uit je opening TS, en kijk nu eens naar je onderschrift? Volgens mij verschillen jullie niet veel.. ;)

Elin_

Berichten: 9640
Geregistreerd: 11-11-09

Re: Nee .. ik kan het niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 15:05

Nee maar ik doe Jo al... Ehm laat me is denken.. ANDERHALF JAAR!!! Dan weet ik wel of ik een pony leuk vind of niet vind je niet?

Citaat:
Sorry, maar je hebt nu je eigen pony, daar moet je op richten.

Wees blij en gun die verzorgpony een leuke verzorgster en gun het die verzorgster ook en niet in woorden maar ook echt gemeend vanuit je gevoel.

Ja je bent wel jaloers dat je dat toch maar niks vind, maar dan had je geen eigen pony moeten nemen en die verzorgpony blijven verzorgen.


Oke dus jij voelt hoe ik mij voel ? Jij voelt in mij jaloezie? Nou volgens mij voel ik mezelf nog het beste aan.
Ga aub geen dingen roepen waar je geen $@#%$# van weet...

Ja ik schiet nu in de aanval ja maar ik word het een beetje zat dat mensen ''vanuit mij iets zeggen'' hhoe ik me voel etc...

Chaos

Berichten: 12566
Geregistreerd: 20-02-07

Re: Nee .. ik kan het niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 15:09

Haha.

Sorry maar dit is echt een typisch gevalletje jaloezie. Hoe zou jij jouw gevoelens anders omschrijven? :)

En anderhalf jaar is niet zo denderend hoor, dus doe maar kalm aan.

Ik heb thuis 12 paarden en poný's, hiervan zijn er 6 verhuurd. Als ik op die meisjes hun Hyves ga kijken zie ik ook alleen maar dergelijke dingen staan, so what? Hun hebben lol met de pony's en zijn er goed voor.

Zoals ik het lees L dus ook. Dus schop jezelf onder de kont en stap er overheen ipv zielig te gaan doen.

Je hebt een eigen pony! Je mag dus in je handjes klappen van geluk!! Houd je dan daar mee bezig.

En je mocht toch nog af en toe komen kijken?

Ik zie het probleem denk ik niet.. :+

Chaos

Berichten: 12566
Geregistreerd: 20-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 15:10

xTinkertje schreef:
Nee maar ik doe Jo al... Ehm laat me is denken.. ANDERHALF JAAR!!! Dan weet ik wel of ik een pony leuk vind of niet vind je niet?


Deed.

Misschien moet je beginnen met praten in verleden tijd, wellicht dat dat helpt. Nu praat je ook contstant alsof het jouw pony is.

Elin_

Berichten: 9640
Geregistreerd: 11-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 15:12

ik zit hier op bokt en niet bij Nederlands.

En als je het zo graag wil , mezelf ego laten voelen doe het dan! Je reageert telkens op iedereen en alles
Maar zeg het dan.

Ik denk mischien ego idd! Maar dat voel ik zelf al hoor en als je het zo graag wilt bevestigen dan heb je dat nu gedaan.
Laatst bijgewerkt door Elin_ op 12-09-10 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Chaos

Berichten: 12566
Geregistreerd: 20-02-07

Re: Nee .. ik kan het niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 15:13

Maar dát maakt wel het verschil. Maar je begrijpt het niet echt, dat is duidelijk. Daar je ook niet op mijn voorgaande post wil reageren.

Elin_

Berichten: 9640
Geregistreerd: 11-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 15:15

O en om even op je voorgaande post in te gaan van die 12 pony's dat is mijn probleem toch niet?
dat dat voor jou makkelijk is betekend niet dat ik het zo makkelijk vind.

En als je even beter leest hierboven zie je al dat ik actie heb ondernomen.

Edit: Aangepast (A)

Chaos

Berichten: 12566
Geregistreerd: 20-02-07

Re: Nee .. ik kan het niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 15:21

Nee, het is een voorbeeld. ;) En het is ook niet mijn probleem. Dat is het hem juist, ik maak er geen problemen van, wat jij dus eigenlijk ook niet zou doen.

Ja dat heb ik gelezen, maar het topic loopt toch nog en bovendien kun je je er blijkbaar nog steeds niet overheen zetten.. ;)

__Amber__

Berichten: 565
Geregistreerd: 22-07-10
Woonplaats: Heerenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 15:28

Ik snap je wel hoor!!! Mijn buurmeisje rijd ook wel eens op mijn pony,, daar kan ik ook niet tegen.... en jah dan ben ik jaloers.... Dat weet ik vanmezelf,, maar probeer me daar toch overheen te zetten. Dit had ik ook op ponykamp!!! Ik had een pony gekozen en toen na een dag wou iedereen erop omdat ie zo lief was!!!! GOH dat wist ik ook nog niet!!!!! maarjah ik had er niks over te zeggen.. en dacht toen aan de dingen die IK met haar ging doen of al had gedaan en dacht toen ach jah ik gun hun ook een leuke week....

En aan je posts te lezen probeer je toch al iets te doen aan jullie ''relatie'' xD dus heb ik ook nix meer te melden.. alleen dat je echt niet de enige bent die met zon probleem kampt(te) :P