ik heb de meeste paardjes (spaar vooral paarden, maar heb ook andere dieren en dergelijke, omdat ik echt zo'n "schleichwereld" heb thuis met bomen, stallen, weilanden, auto, trailer, rijsetjes, windmolen, drinkbak, hooiruif, hooibalen (=paar jaar terug waren die in collectie) en koeien, kippen, eenden, ezels, alle mensjes, hond, kat e.d.) dus heb een echte wereld met alles erop en eraan. Moet alleen nog een aantal heeeeeele oude (die galopperende bruine met manen rechtop van de wind. Komt uit 1980???! ) een aantal paardjes die als eerste zijn gemaakt.
nee.. dat is de ijslander (die is niet oud!!!) ik bedoel een echt heeeele oude is ook erg limited.. maar 5000x wereldwijd gemaakt dacht ik. Kun je kopen via mensen, maar zijn dan richting de 100 euro
Femkex
Geplaatst: 25-06-10 17:12
Ik heb er héél veel, vroeger spaarde ik ze, xD Ik heb er volgens mij 70. xD
Ik spaarde vroeger ook schleich paardjes ;p Elke keer als er weer een nieuwe was moest ik meteen naar de winkel xd Nu staan ze in m'n kast, de leukste staan op m'n bureau (:
Azmay
Geplaatst: 26-06-10 17:10
Ik heb er een stuk of 30. Mijn oudste zijn de fjord hierboven en de vosse shetlander hengst.
Ik heb er welgeteld drie...in een verzameling van meer dan 500 modelpaarden.
Het sliding paard van dit jaar vind ik wel erg leuk, die gaat er nog komen. Verder staan de planken (te) vol en kan er echt niets meer bij.
Melvern
Geplaatst: 26-06-10 18:34
Ik spaarde ze ook en heb er echt heel erg veel, ook oudere. Maar ik ben aan het repainten geslagen en ze hebben er al bijna allemaal aan moeten geloven.
Ik heb er behoorlijk wat van! Spaar ze wel maar niet op die manier dat ik ze allemaal persé moet hebben. Gewoon de leuke modellen en als ik weer eens geld heb haal ik er weer eentje in Duitsland. Ze staan allemaal mooi in een vitrinekast. Voordeel van Schleich vind ik dat ze niet zo groot zijn. Je kunt dus best veel op een plank kwijt.
Fjord heb ik trouwens ook. Die heb ik via marktplaats gekocht