lieve schat
ik weet nog dat ik voor het eerst op je reed in september, je deed heel erg je best
dat was de eerste keer dat je een zadel ophad, maar al de zoveelste keer dat er iemand op je zat.
ik heb heel veel plezier met je beleefd. je deed altijd zo je best. toen we gingen wijken probeerde je het, maar het lukte je niet
dat vond je niet zo leuk. voor mij maakte het niet uit, want het was de eerste keer.
na een poosje lukte het een beetje, dat vond ik al super.
na een poosje begon je te bokken, dat vond ik helemaal niet erg. toen we op buitenrit gingen heb je geen een bok gegeven, je schrok alleen een keer van een bosje. ik was toen niet gevallen en had jou gerust gesteld.
toen ik een keer ging rijden begon je heel erg te springen en te bokken, ik zat er nog maar half op en had mijn beugels niet in, maar toch viel ik niet. na een poosje begon je ook te stijgeren. dat was irritant, maar je begon te bokken en stijgeren en druk te doen omdat ik je niet vaak genoeg reed. ik heb je af en toe wat vaker gereden en toen deed je het nog heeeel weinig. toen kwam er een tijd dat ik niet op je kon rijden omdat de bak een blubber bak was geworden en ook omdat ik een paar keer niet kon komen. dat vond ik heel erg jammer.
toen ik weer op je ging rijden ontplofte je omdat je al een poosje niet gereden was, maar vallen, nee dat is (gelukkig) niet gebeurd.
op een dag kwam ik weer en wou weer rijden, maar de bak was bevroren. ik heb je heerlijk geborsteld en gevlochten en de week daarop ook lekker geborsteld en gevlochten. na een poosje stond je ergens anders, dat vond ik heel erg jammer. toen kon ik met een ander paard omtuttelen, maar ik dacht nog elke keer aan jou. toen ik afgelopen zondag smste dat ik niet kwam werd ik gebeld.
ik kreeg te horen dat je vrijdag was verkocht. meid je moet weten dat ik er helemaal kapot van was en ben. elke dag denk ik aan jou. ik heb alweer een ander waarmee ik kan longeren en waarschijnlijk later ook mee kan gaan rijden.
meid, waar ben je naar toe, waarom ben je zo plotseling verkocht.
ik heb nog op het internet gezocht, maar ik kon niks vinden. ik vond dat heel erg jammer.
ik heb dit stuk voor jou geschreven, om nog een keer die geweldige momenten her te beleven.
meid ik zal je nooit vergeten
dikke kus

http://img141.imageshack.us/img141/5872/pb160010gm8.jpg