Bokkers!
Ik wil dit verhaal alweer een tijdje van mij afschrijven en weet eigenlijk niet goed wat ik ermee aan moet vangen ..
Ik heb een Merrie Papaya genaamd van 1,43m hoog , afstammeling Kantje's Ronaldo (New-forest) X Gipsy Love De Ce ( Selle Francaise)
Ik heb veel van haar geleerd en andersom ook
Altijd met veel plezier naar wedstrijden gegaan ! Ook al had ze kuren op wedstrijd ,, waardoor ik niet op kon stappen omdat zei dan omhoog ging
na een tijd had ik wel door wat er fout was .. ze was erg bang en zodra ze vast werd gehouden voelde ze zich een soort van opgesloten.. en had mijn moed bij elkaar gehaald om op haar te stappen zonder dat iemand haar vasthield .
Dit hielp maar ze kon overal heen lopen
de wedstrijden beterden en beterden !
ik reed in een gezellige club .. die hellaas zogoed als uiteen gevallen is
wij reden altijd namelijk met een kamion ( grote vrachtwagen) naar wedstrijden toe
en deze is afgeschaft.. waardoor iedereen hun eigen trailer heeft aangeschaft.
buiten wij ! mijn ouders hebben totaal niets met paarden .. ze vinden ze lief enzo!
maar daar blijft het ook bij!
Zei hebben geen zin om iedere zaterdag/zondag te rijden naar wedstrijden..
of een trailer en trekhaak aan te schaffen
ik ben dus zowat gestopt met wedstrijd rijden
waarom ik dus wel kan janken! aangezien het net lekker ging tussen mij en mijn paardje
en mijn paardje ook genoot net zoals mij op wedstrijden
Waar ik dus ook nog mee zit is
dat mijn paardje nog maar 5 jaar is en vol sportpotentie zit!
Ik zou er dolgraag mee op wedstrijd willen maar zou geen idee hebben hoe er te geraken..
Mijn ouders kunnen en durven ook niet met een trailer te rijden dus huren ofzo zal er niet in zitten
maar ik vind het zonde om mijn paardje recreatief te gaan bereiden omdat er goede papieren bij zitten en der nog lang niet alles uitgehaald is waarvan er uitgetrokken kan worden
wegdoen is geen optie ik heb mijn up's & Down's ermee gehad ik zou er ook niet echt mee kunnen leven als ze weg zou moeten
Vrienden of vriendinnen hebben of een een paard's trailer of een tweepaards waarmee ze dus met twee paarden rijden
Zijn er hier oplossingen voor?
Of misschien mensen die plekje vrij hebben in de trailer en die tegen betaling ook mijn paardje mee willen/kunnen nemen
Voor foto's van de merrie zie mijn profiel