peertje1 is ook heel lief netzo als Sunny alleen ben ik te groot voor sunny geworden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sweet_girls schreef:Bibi, Mango en snowy
horsee2 schreef:ik hoor allemaal verhalen over dat die paarden het daar zo slecht hebben enzo..
_erika_ schreef:@horses woman: heette die van jou soms lady ?
mijn nichtjes zijn er geweest! zij vonden het allemaal leuk enzow.
maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het allemaal zo goed is voor die paarden het zijn er meer dan honder en ze krijgen soms iedere dag iemand anders!
ik zou er nooit heengaan iniedergeval;)
Eowyn3003 schreef:Liannerd, dat is een compleet omgekeerde redenering. De mensen behandelen ze niet slecht omdat ze vervelend zijn, de pony's zijn vervelend omdat ze slecht behandeld zijn!
Persoonlijk zou ik er echt niet naartoe gaan.
stitchlover schreef:_erika_ schreef:@horses woman: heette die van jou soms lady ?
mijn nichtjes zijn er geweest! zij vonden het allemaal leuk enzow.
maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het allemaal zo goed is voor die paarden het zijn er meer dan honder en ze krijgen soms iedere dag iemand anders!
ik zou er nooit heengaan iniedergeval;)
joh op manege's is dit ook en daar hoor je opeens niemand klagen. ik ben er ook geweest en ik zou zo weer gaan als ik niet te groot was. Driehonderd ponnys in een mega grote uitloop stal zielig? een doorsnee manegepaard zal dit geweldig vinden