Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jordy_ schreef:& ik ben ik te groot voor mn pony;
( Loopt heel erg over de buitenschouderweg op deze foto, maar dit is tenminste een foto waar mn beenligging goed is.)
Groetjes Danielle
Midasje schreef:Vindt je wel aan de groote kant maar dat is dus puur voor het oog hoor.
Je pony lijkt er geen last van te hebben.
Meikje schreef:Ok ik ga het toch doen. Ookal is er altijd veel kritiek na het plaatsen van een foto van rijden op een shetlander. Het gaat niet om mijn eigen pony, maar ik rijd wel af en toe op hem. Af en toe lees ik in dit topic en vraag me af of jullie vinden of het kan. De eigenaresse vindt dat het makkelijk kan. Ik ben 49 kilo en 1.60 groot. Pony is 1.12 meter groot. Geen idee hoe zwaar hij is, dus die 20% regel kan ik niet toepassen.
LADPR schreef:Meikje schreef:Ok ik ga het toch doen. Ookal is er altijd veel kritiek na het plaatsen van een foto van rijden op een shetlander. Het gaat niet om mijn eigen pony, maar ik rijd wel af en toe op hem. Af en toe lees ik in dit topic en vraag me af of jullie vinden of het kan. De eigenaresse vindt dat het makkelijk kan. Ik ben 49 kilo en 1.60 groot. Pony is 1.12 meter groot. Geen idee hoe zwaar hij is, dus die 20% regel kan ik niet toepassen.
Mensen krijgen alleen kritiek als dat ook terecht is, voor zover op deze foto te zien pas je er nog op.