Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gwennelien schreef:Mag een verhaal over een penny jongetje ook?
Vroeger toen ik een pony had, kwam er altijd een jongen van een jaar of 14 klieren op de manege. Elke keer was ie er weer, weken achter elkaar en echt een grote mond tegen ons over paarden en het was zo makkelijk enzv. Uiteindelijk was ik het zat en heb ik hem gezegd "oh ja? Als het zo makkelijk is dan kom maar achterop zitten". Tuurlijk deed ie dat. In stap nog steeds een grote mond want het was zo ontzettend makkelijk. Dus dan maar draf, en toen begon ie me toch te piepen en te schreeuwen, want hij zat natuurlijk achter het zadel en dat deed pijn, hihi. We hebben hem noooooooooooit meer gezien.
Fable schreef:nog een verhaaltje hoor:
ik was mijn verzorgpony rakker in het park aan het longeren (hij is van de kinderboerderij die in het park staat). Rakker is zo'n onwijs koppig shetje en natuurlijk is er alleen maar gras in het park, dus longeren komt er nog nauwelijks van.... maar ja, tach proberen... Dus rakker staat aan een longeerlijn van 5 meter en ik heb een longeerzweep van ongeveer 2 meter. Rakker wilt echt geen stap verzetten, dus ik zwiep die zweep keihard op de grond. Nou, hehe hij doet een paar stapjes. Doe ik het weer, weer een paar stapjes. Nou, ik zo trots als wat. Maar dan komt er een penny-man (rond de 45) aangelopen en zegt dat ik rakker mishandel. ik zo van: meneer, u ziet toch dat die pony op 5 meter afstand staat en dat mijn zweep maar 2 meter is? hij: jaja, maar ik zag je je sloeg hem. en zo gaat het nog wel even door. dan zegt hij opeens dat hiuj naar de beheerster van de kinderboerderij gaat en dat hij daar alles gaat vertellen. ik: nou van mij mag u maar ze zal precies het zelfde zeggen. en onder tussen staat rakker heel rustig naast mij terwijl ik uit frustratie met die zweep loop te fruniken. na een tijdje ga ik weer terug en blijkt dat die man ook echt daar is gaan klagen oa ook omdat ik 'hondsbrutaal was toe hij alleen maar zijn plicht deed'
JETSKeTjee schreef:oke dit gaat dus over mij, en kinderen van de manege wat wij dachten![]()
eerst dachten wij dus dat Stefan en Lente een dochter hadden Jetske dus. en dat Stefan en Jetske dus ook een zoon hadden Sultan, maar nu blijkt dus dat heel anders is uit de geboorteakte uit wel de echte zoon van Jetske en Stefan Silence: dit is de geboorteakte van Silence:de moeder van Stefan is Molenweide`s Fabyola en zijn vader is Bokkesprong. De moeder van Jetske is Lente en de Vader is Sultan (dus geen Stefan)
dus nu blijkt dat eigelijk de zoon Sultan van Jetske eigelijk haar vader!
snappen jullie het nog??
Mik_ schreef:Ik lees dit topic altijd mee, en heb zelf ook een hoop verhalen, kan er alleen zo moeilijk opkomen.
Ik weet nog wel dat er toen eens een meisje liep, en die vertelde tegen een grietje die daar een pony had staan (op de manege +pension) en die zou ze wel even laten zien. Kon super dressuren en springen en zo. Dus dat grietje loopt met dat meisje mee. Dat meisje stopt bij een stal, NOU dit is mijn pony...
Dat grietje trekt een rare bek, euh ik geloof dat deze toch echt van mij is
Hoezo blunder, hihi.