Maffe pennyverhalen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xNenna

Re: Maffe pennyverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 23:22

Natuurlijk wel! Ik ging er alleen van uit dat jullie dat wel wisten Clown *okay Nick, nu mag de overdrijfmodus wel weer uit*

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 23:32

Ja dahag Bloos! Alleen IK kan dat Ja
Daarom ben ik er beroemd mee geworden Haha! Ik ben beroemder dan Anky!

Maarja, wat wil je hè, met de mooiste zwarte hengsten ter wereld en mijn kudde wilde brumbies die aan hogeschool doen Haha!

xNenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 23:35

Ik beperk me niet tot hengsten, merries zijn ook welkom! Alleen ruinen niet, die zijn niet wild genoeg en dan ga ik me vervelen.

*Wat ben ik toch arrogant als Penny zijnde Tong uitsteken *

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 23:37

Je bent niet de enige Haha!

Maar kun je je voorstellen.. Sommige penny's zijn dus ècht zo ! Bloos!

xNenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 23:38

Brrr, ik krijg d'r nachtmerries van. Nu durf ik stiekem niet meer zonder lichtje aan te slapen, maar dat vertel ik natuurlijk niet want dat schaad mijn Penny-imago Haha!

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 23:42

Ohoh, nou heb je het niet verteld, maar getypt! Nu weet iedereen dat je niet meer zonder lichtje durft te slapen!!

Penny-imago van je is geschaad! Bloos!

*nog minder concurrentie voor mij, woehoe Haha! *

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 09:49

ik heb Finse paarden, trek en ren Finse paarden! de trek paarden kunnen meer dan hun eigen gewicht trekken!!(maar dat is ook echt) en de renners zijn echt poepie-snel. en ik heb ook nog is de beste Quarter horses, ze kunnen alles als de beste!! en ik heb van mijn overleden opa, ook nog een dressuur en een springstal, met in iedere trainingstal 50.000 paarden! ik ben nog beroemder dan beroemd! en ik heb ook nog een 5-sterren manege gekocht. en dan heb ik gelijk een fokstal gekocht.
wat ben ik toch weer goed.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 09:50

mijn fantasie raakt echt op

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 09:53

Zoo.. Dat doe je goed.. Lachen Maar als je zo beroemd ben, waarom heb ik dan nog nooit van je gehoort? Clown Trouwens.. Ik heb een arabieren, friezen, mustangs en KWPN fokkerij. Al die hengsten rijd ik zelf in wat dat kan niemand anders.. Ook staat Broere Jazz en Flemmingh bij mij.. Dus dat bewijst dat ik veeeeel beter ben Tong uitsteken

weet je, dit is best leuk Vork

Edit: Ook rijd ik Gran Prix.. En rijd het hoogste van het hoogste van Dressuur, Springen en SGW. Ik ben ook een Jockey van de wildste hengsten omdat andere die niet aankunnen.. En heb ook al paar paarden van Anky gekocht omdat zij ze niet aankan. Ook Bonfire,Salinero en Krack staan hier. Daar heb ik al 2 meter mee gesprongen met stang en trens, dan als neusriem een mexicaanse bling bling neusriem, borstuig, martingaal, thiendeman, bijzets en slof. Ook heb ik ze gereden met m'n 40 centimeter sporen Lachen
Laatst bijgewerkt door Brittol op 11-07-06 10:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 09:57

al mijn paarden en pony's staan verborgen in het verboden bos Haha! en alleen ik en diegene die ik vertrouw hebben er toegang tot.
dit is idd best leuk Vork

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 10:01

O,ja O,ja ehhmmm... Alle hengsten luisteren alleen naar mij en ik alleen kan ze rijden Tong uitsteken En ik koop elke week paarden van de slacht.

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 10:04

Maar ik ga want mijn zwarte arabieren hengsten moeten bereden worden en tja, dat kan ik alleen Haha!

gwennelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 10:22

Mag een verhaal over een penny jongetje ook?
Vroeger toen ik een pony had, kwam er altijd een jongen van een jaar of 14 klieren op de manege. Elke keer was ie er weer, weken achter elkaar en echt een grote mond tegen ons over paarden en het was zo makkelijk enzv. Uiteindelijk was ik het zat en heb ik hem gezegd "oh ja? Als het zo makkelijk is dan kom maar achterop zitten". Tuurlijk deed ie dat. In stap nog steeds een grote mond want het was zo ontzettend makkelijk. Dus dan maar draf, en toen begon ie me toch te piepen en te schreeuwen, want hij zat natuurlijk achter het zadel en dat deed pijn, hihi. We hebben hem noooooooooooit meer gezien.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 10:23

gwennelien schreef:
Mag een verhaal over een penny jongetje ook?
Vroeger toen ik een pony had, kwam er altijd een jongen van een jaar of 14 klieren op de manege. Elke keer was ie er weer, weken achter elkaar en echt een grote mond tegen ons over paarden en het was zo makkelijk enzv. Uiteindelijk was ik het zat en heb ik hem gezegd "oh ja? Als het zo makkelijk is dan kom maar achterop zitten". Tuurlijk deed ie dat. In stap nog steeds een grote mond want het was zo ontzettend makkelijk. Dus dan maar draf, en toen begon ie me toch te piepen en te schreeuwen, want hij zat natuurlijk achter het zadel en dat deed pijn, hihi. We hebben hem noooooooooooit meer gezien.

hahahah Haha!

Fable

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 10:48

nog een verhaaltje hoor:

ik was mijn verzorgpony rakker in het park aan het longeren (hij is van de kinderboerderij die in het park staat). Rakker is zo'n onwijs koppig shetje en natuurlijk is er alleen maar gras in het park, dus longeren komt er nog nauwelijks van.... maar ja, tach proberen... Dus rakker staat aan een longeerlijn van 5 meter en ik heb een longeerzweep van ongeveer 2 meter. Rakker wilt echt geen stap verzetten, dus ik zwiep die zweep keihard op de grond. Nou, hehe hij doet een paar stapjes. Doe ik het weer, weer een paar stapjes. Nou, ik zo trots als wat. Maar dan komt er een penny-man (rond de 45) aangelopen en zegt dat ik rakker mishandel. ik zo van: meneer, u ziet toch dat die pony op 5 meter afstand staat en dat mijn zweep maar 2 meter is? hij: jaja, maar ik zag je je sloeg hem. en zo gaat het nog wel even door. dan zegt hij opeens dat hiuj naar de beheerster van de kinderboerderij gaat en dat hij daar alles gaat vertellen. ik: nou van mij mag u maar ze zal precies het zelfde zeggen. en onder tussen staat rakker heel rustig naast mij terwijl ik uit frustratie met die zweep loop te fruniken. na een tijdje ga ik weer terug en blijkt dat die man ook echt daar is gaan klagen oa ook omdat ik 'hondsbrutaal was toe hij alleen maar zijn plicht deed' Ach gut

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 10:56

Fable schreef:
nog een verhaaltje hoor:

ik was mijn verzorgpony rakker in het park aan het longeren (hij is van de kinderboerderij die in het park staat). Rakker is zo'n onwijs koppig shetje en natuurlijk is er alleen maar gras in het park, dus longeren komt er nog nauwelijks van.... maar ja, tach proberen... Dus rakker staat aan een longeerlijn van 5 meter en ik heb een longeerzweep van ongeveer 2 meter. Rakker wilt echt geen stap verzetten, dus ik zwiep die zweep keihard op de grond. Nou, hehe hij doet een paar stapjes. Doe ik het weer, weer een paar stapjes. Nou, ik zo trots als wat. Maar dan komt er een penny-man (rond de 45) aangelopen en zegt dat ik rakker mishandel. ik zo van: meneer, u ziet toch dat die pony op 5 meter afstand staat en dat mijn zweep maar 2 meter is? hij: jaja, maar ik zag je je sloeg hem. en zo gaat het nog wel even door. dan zegt hij opeens dat hiuj naar de beheerster van de kinderboerderij gaat en dat hij daar alles gaat vertellen. ik: nou van mij mag u maar ze zal precies het zelfde zeggen. en onder tussen staat rakker heel rustig naast mij terwijl ik uit frustratie met die zweep loop te fruniken. na een tijdje ga ik weer terug en blijkt dat die man ook echt daar is gaan klagen oa ook omdat ik 'hondsbrutaal was toe hij alleen maar zijn plicht deed' Ach gut

zijn plicht ?? wta een mafkees.

Caprice_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 10:59

hahaha..maar laat 1 ding duidelijk voor jullie zijn ik heb de hoge school in wenen gekregen van mijn pappie. die mensen en paarden heb ik daar helemaal zelf opgelied. ik heb lippizaanse hengsten, zowel de schimmels als de cremmello's Vork
de paarden vertrouwen alleen mij en als ik zeg tegen de paarden 'jah is goed' alleen dan mogen er andere mensen op rijden. ik rijd altijd met stang en trens en soms doe ik door de stang een slof, dan gaat ie heel mooi van lopen. ook rijd ik altijd met westernsporen met wieltjes en van die punten, alleen die van mij kunnen niet meer draaien. ook laat ik de paarden levade en capriol doen, heb ik zze zelf aangeleerd. je mag best komen kijken als je wilt Clown

*kucht*

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 11:15

oke dit gaat dus over mij, en kinderen van de manege wat wij dachten Haha!
eerst dachten wij dus dat Stefan en Lente een dochter hadden Jetske dus. en dat Stefan en Jetske dus ook een zoon hadden Sultan, maar nu blijkt dus dat heel anders is uit de geboorteakte uit wel de echte zoon van Jetske en Stefan Silence: dit is de geboorteakte van Silence:de moeder van Stefan is Molenweide`s Fabyola en zijn vader is Bokkesprong. De moeder van Jetske is Lente en de Vader is Sultan (dus geen Stefan)
dus nu blijkt dat eigelijk de zoon Sultan van Jetske eigelijk haar vader!
snappen jullie het nog??
Laatst bijgewerkt door Niniane op 11-07-06 12:28, in het totaal 2 keer bewerkt

amyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 11:16

icehorse: als ik mag beginnen laat het mij weten hé, heb zojuist naar je agent gebeld en het mocht
Elke keer krijg ik van Anky geld om toch niet met de wedstrijden mee te doen omdat ze toch verliest. Haha!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 12:29

JETSKeTjee schreef:
oke dit gaat dus over mij, en kinderen van de manege wat wij dachten Haha!
eerst dachten wij dus dat Stefan en Lente een dochter hadden Jetske dus. en dat Stefan en Jetske dus ook een zoon hadden Sultan, maar nu blijkt dus dat heel anders is uit de geboorteakte uit wel de echte zoon van Jetske en Stefan Silence: dit is de geboorteakte van Silence:de moeder van Stefan is Molenweide`s Fabyola en zijn vader is Bokkesprong. De moeder van Jetske is Lente en de Vader is Sultan (dus geen Stefan)
dus nu blijkt dat eigelijk de zoon Sultan van Jetske eigelijk haar vader!
snappen jullie het nog??

we weten het ook helemaal niet zeker.

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 12:41

Ik lees dit topic altijd mee, en heb zelf ook een hoop verhalen, kan er alleen zo moeilijk opkomen.

Ik weet nog wel dat er toen eens een meisje liep, en die vertelde tegen een grietje die daar een pony had staan (op de manege +pension) en die zou ze wel even laten zien. Kon super dressuren en springen en zo. Dus dat grietje loopt met dat meisje mee. Dat meisje stopt bij een stal, NOU dit is mijn pony Haha!...
Dat grietje trekt een rare bek, euh ik geloof dat deze toch echt van mij is Clown

Hoezo blunder, hihi.

orange1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 12:52

waha hoe grappig Clown

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 13:04

Mik_ schreef:
Ik lees dit topic altijd mee, en heb zelf ook een hoop verhalen, kan er alleen zo moeilijk opkomen.

Ik weet nog wel dat er toen eens een meisje liep, en die vertelde tegen een grietje die daar een pony had staan (op de manege +pension) en die zou ze wel even laten zien. Kon super dressuren en springen en zo. Dus dat grietje loopt met dat meisje mee. Dat meisje stopt bij een stal, NOU dit is mijn pony Haha!...
Dat grietje trekt een rare bek, euh ik geloof dat deze toch echt van mij is Clown

Hoezo blunder, hihi.

hahah, dan schaam je je toch wel echt kapot!!

Caprice_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 20:36

hahaha..jazeker wel Nagelbijten / Gniffelen

Oliviaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 21:24

vroeger verzorgde ik altijd 2 shetjes samen met een ander meisje. een keer toen zat ik nog op school, en toen heeft zij met een van die shetjes gereden, en heeft ze hem geprobeert de piaffe en de pasage te doen... omg ! het is echt zo'n leuk shetje waar je de basis op kan leren maar de piaffe en de pasage.. no way!