Heb jij een instagram account voor je paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Trui

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 09:33

Ik verlies alleen volgers, en ik heb iets van 20 likes {:)-:(

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 12:00

Mensen met veel volgers, hebben jullie ook al 'last/plezier' van real-life fans?

Goed, misschien ben ik wat oud aan het worden (26), maar ik heb me gisteravond wel enorm verbaasd over de populariteit van mensen op Social Media in real-life...
Ik rij in een showteam, hiervoor kwam Felinehoi (ik weet niet of ik haar naam nu goed schrijf hoor :') ) een vlog maken, omdat we volgende week optreden op de shows van Faderpaard (showavonden Friese Hengstenkeuring). Had nog nooit van haar gehoord eerlijk gezegd :o
Maar er kwamen op de manege waar wij trainen serieus meerdere jonge meiden naar haar toe, om op de foto te gaan. Echt die ogen toen ze haar 'in het wild' zagen! :oo

Ik vond dat echt zó bijzonder! Kijk, ik weet van die Furrtje (ook hiervan twijfel ik of ik de naam goed schrijf) en dat die gewoon theatershows heeft. Dat vind ik ook al zo raarrrrr.. Maar dit... Echt heel bijzonder en fascinerend!

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 12:32

Ik heb een aantal keer gehad dat ik aan het rijden was met mijn paard en iemand mij herkende. Maar niet heel vaak :)

Felinehoi is natuurlijk ook wel vrij bekend hoor! Niet perse op/ door Instagram. Maar vooral door YouTube :) Daar vlogt ze super vaak en daar is ze flink bekend mee geworden.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 12:34

Celine_Famke schreef:
Ik heb een aantal keer gehad dat ik aan het rijden was met mijn paard en iemand mij herkende. Maar niet heel vaak :)

Felinehoi is natuurlijk ook wel vrij bekend hoor! Niet perse op/ door Instagram. Maar vooral door YouTube :) Daar vlogt ze super vaak en daar is ze flink bekend mee geworden.

Het was ook meer in het algemeen mbt social media. Maar jeeetje, ik vond dit wel heel erg bijzonder! Misschien ben ik dan toch niet zo met social media opgegroeid als ik dacht...

Wat leuk dat jij werd herkend zeg!

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 14:03

Ik heb er geen account van mijn paarden, maar zowat alles op mijn profiel gaat wel over mijn paarden haha! Telt dat ook? :+

marshmellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 23:06

Ik ga wel eens mee met Feline(hoi) op wedstrijd ofzo, en is idd echt niet normaal hoeveel 'kinderen' op de foto willen met haar!
Was echt verbaasd de eerste keer toen ik dat meemaakte :')
Ook meisjes die helemaal hysterisch werden als ze haar trailer zagen :=

Ik werd soms al wel herkend met m'n paard door insta, maar sinds we in een paar filmpjes van Feline te zien zijn geweest worden we steeds vaker herkend.
Vind het wel grappig zolang ze niet hysterisch worden of op de foto willen :')
Toen ik mee was met Feline naar een oefencross moest ik haar ff helpen met losspringen, dus ze riep mijn naam, en een paar van die meisjes helemaal wild tegen elkaar; 'OMG zij is van Cupido!' dat vond ik wel echt super schattig :+

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 23:09

marshmellow schreef:
Ik ga wel eens mee met Feline(hoi) op wedstrijd ofzo, en is idd echt niet normaal hoeveel 'kinderen' op de foto willen met haar!
Was echt verbaasd de eerste keer toen ik dat meemaakte :')
Ook meisjes die helemaal hysterisch werden als ze haar trailer zagen :=

Ik werd soms al wel herkend met m'n paard door insta, maar sinds we in een paar filmpjes van Feline te zien zijn geweest worden we steeds vaker herkend.
Vind het wel grappig zolang ze niet hysterisch worden of op de foto willen :')
Toen ik mee was met Feline naar een oefencross moest ik haar ff helpen met losspringen, dus ze riep mijn naam, en een paar van die meisjes helemaal wild tegen elkaar; 'OMG zij is van Cupido!' dat vond ik wel echt super schattig :+

Ik ben een paar maanden geleden met Feline meegereden naar de paardenpraattvdag waar ik toen fotograaf was. De kinderen stonden haar toen gewoon op te wachten bij de trailer omdat ze met haar op de foto wilden. Ondanks dat ik zelf ook aardig wat Youtubers ken waarbij dat gebeurd kan ik er elke keer eigenlijk toch wel weer om lachen omdat ik het zo leuk vind om die glunderende gezichten te zien van die kinderen als ze hun idool zien :D

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 23:09

Hahaha Mel, jij bent ook famous 8-)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 23:30

Haha apart eigenlijk he!

Ik heb bijna 100 volgers! Nog 3 :D

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 23:45

Inmiddels de 1000 volgers gepasseerd :)

Ik merk het ook. Ik sta ook met een paar redelijk grote instagram accounts op stal en iemand met een groot account helpt me met zadelmak maken van Floor. Je merkt echt dat hun regelmatig herkent worden en dat ze soms meetings hebben. Ook als ze me taggen of iets merk je het meteen. Ik krijg dan mega veel vragen enzo :')

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 23:49

Wat mij altijd het meeste verbaasd is dat het echt niks uitmaakt of je wel of niks kent. Ik bedoel Feline ook ze maakt leuke filmpjes maar echt iets kunnen? Dit zegt ze zelf ook hoor dat ze geen ster ruiter is daar gaat het niet om, maar vind het soms apart hoe idolaat mensen bijv. Dan van zo iemand kunnen zijn. Bij een Anky of Jeroen of net wat snap ik het. Zelf heb ik Feline gezien in Renswoude bij de oefencross aldaar. Ik kende haar niet meisje wat bij mij rijdt wel. En oefff wat had ze problemen in het parcour denk voor iedere hindernis minimum 1x stil gestaan. Nu was ik dus natuurlijk benieuwd naar het filmpje en dat heeft ze best leuk gedaan. Aan het eind ook alle weigeringen en zo.

EmilyxTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 23:53

hoiii,
ik kwam dit topic tegen en ik vond het zo'n leuk idee.
en ja felinehoi is geweldig!!♥♥
ik heb zelf ook een insta account en dat gaat bijna helemaal over mijn pony's en over mijn youtube kanaal.

AafKusLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 00:52

kyrkelover schreef:
Wat mij altijd het meeste verbaasd is dat het echt niks uitmaakt of je wel of niks kent. Ik bedoel Feline ook ze maakt leuke filmpjes maar echt iets kunnen? Dit zegt ze zelf ook hoor dat ze geen ster ruiter is daar gaat het niet om, maar vind het soms apart hoe idolaat mensen bijv. Dan van zo iemand kunnen zijn. Bij een Anky of Jeroen of net wat snap ik het. Zelf heb ik Feline gezien in Renswoude bij de oefencross aldaar. Ik kende haar niet meisje wat bij mij rijdt wel. En oefff wat had ze problemen in het parcour denk voor iedere hindernis minimum 1x stil gestaan. Nu was ik dus natuurlijk benieuwd naar het filmpje en dat heeft ze best leuk gedaan. Aan het eind ook alle weigeringen en zo.

Ik denk omdat er heel veel jonge fans zijn en op die leeftijd denk je er niet zo over na hoe goed ze rijdt en weet en kan je natuurlijk zelf waarschijnlijk ook nog niet zo veel.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 09:21

Wat onwijs grappig om te lezen allemaal! En bijzonder hoe er op wordt gereageerd!

Je hoeft niet te kunnen rijden om YT'er te zijn. Misschien is dat iets voor de wat meer volwassenen onder ons, dat je het gevoel hebt een talent nodig te hebben om iets/iemand te zijn op dat vlak. Terwijl dat voor die jonge meiden misschien helemaal niet belangrijk is. Wat wel belangrijk is, weet ik ook niet echt. Heb haar vlog over de GGK'de Friese hengsten gezien. Vond het wel echt heel erg leuk in elkaar gezet. En ze leert de kijkers ook nog wat met zo'n vlog. Ze krijgen misschien een inkijkje in dat wat sommigen van ons dagelijks zien?

Ik begrijp dat met een Anky of een Jeroen ook, maar tegelijk, als die langslopen dan word ik er niet wild van. Terwijl ik ze wel echt enorm bewonder!

Kwam van de week wel foto's van mijn paard tegen op een ander insta account. Dus ik vroeg hoe ze daar aan kwam, bleek gewoon fan te zijn van het team waarin ik rij. Hartstikke leuk!

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 09:39

Wat een ervaring maken jullie mee met de fans hihi
Hier 1 keer toen ik in het bos trainde en vroeg de hemd van mijn lijf. Vond het wel lief. Kindje van een jaar of 10 hihi

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 09:45

Bij mij een keer als ik op wedstrijd kwam. Vond ik ook echt heel fijn. Super leuk om te weten dat mensen het toch echt leuk vinden om je te volgen.

Gister ook nog eentje die vroeg wanneer ik ergens kwam rijden omdat ze me heel graag wilde zien!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 09:50

Vorig jaar wel gehad op een wedstrijd dat ik me stond klaar te maken, eigenaar was met mijn paard aan het lopen en er kwam een jong meisje met haar moeder aan (die kwamen kijken, gewoon uit een dorp denk ik, want ze hadden er zo te horen geen binding met iemand specifiek). En dat meisje ineens zo vol overtuiging: "Waaauw ZIJ ziet er mooi uit!" (de ogen werden nog net geen hartjes) :')
Dus ik begon tegen haar te praten. Maar die moeder was een beetje zo'n apart typje, in mijn ogen wat tokkie. Maargoed, eigenaar komt terug met mijn paard. En die vrouw babbelt vrolijk verder en pakt hem bij z'n neusriem vast. Gaat er ook echt RECHT voor staan. Toen heb ik maar gezegd dat ik dat niet wil, omdat hij zo vooruit loopt als ik ga zitten. Ze had er totaal geen verstand van in ieder geval.
En dat meisje liep maar te babbelen dat ze misschien wel op iemands paard mocht zitten (hint hint naar mij).

Daar kan ik niet zo goed mee omgaan :o Dus in dat opzicht hoef ik niet te veel fans :') Gelukkig nog maar 121 volgers :') Kan ik er rustig aan wennen _O-

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 12:49

Ik heb bijna 50 volgers! Als jullie me willen volgen zou dat lief zijn :Y) ik volg terug :)
Marron.jeika

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 12:51

Ik heb je gevolgd :) Ik ben vclaurie

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 12:52

Dankjewel! Ik ga je even terug volgen :P

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 12:54

Leuk dat er toch zoveel mensen zijn met insta met voornamelijk paarden haha!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:17

Ik heb 101 volgers *\o/*

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:23

Goedzo! Ik heb er nu 54 :D

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:26

Jeika schreef:
Goedzo! Ik heb er nu 54 :D

Haha je bent op de helft!

Pancake93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:27

Wel veel werk als je altijd minimaal 12 paarden hebt *\o/*