Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Celine_Famke schreef:Ik heb een aantal keer gehad dat ik aan het rijden was met mijn paard en iemand mij herkende. Maar niet heel vaak![]()
Felinehoi is natuurlijk ook wel vrij bekend hoor! Niet perse op/ door Instagram. Maar vooral door YouTubeDaar vlogt ze super vaak en daar is ze flink bekend mee geworden.
marshmellow schreef:Ik ga wel eens mee met Feline(hoi) op wedstrijd ofzo, en is idd echt niet normaal hoeveel 'kinderen' op de foto willen met haar!
Was echt verbaasd de eerste keer toen ik dat meemaakte
Ook meisjes die helemaal hysterisch werden als ze haar trailer zagen
Ik werd soms al wel herkend met m'n paard door insta, maar sinds we in een paar filmpjes van Feline te zien zijn geweest worden we steeds vaker herkend.
Vind het wel grappig zolang ze niet hysterisch worden of op de foto willen
Toen ik mee was met Feline naar een oefencross moest ik haar ff helpen met losspringen, dus ze riep mijn naam, en een paar van die meisjes helemaal wild tegen elkaar; 'OMG zij is van Cupido!' dat vond ik wel echt super schattig
kyrkelover schreef:Wat mij altijd het meeste verbaasd is dat het echt niks uitmaakt of je wel of niks kent. Ik bedoel Feline ook ze maakt leuke filmpjes maar echt iets kunnen? Dit zegt ze zelf ook hoor dat ze geen ster ruiter is daar gaat het niet om, maar vind het soms apart hoe idolaat mensen bijv. Dan van zo iemand kunnen zijn. Bij een Anky of Jeroen of net wat snap ik het. Zelf heb ik Feline gezien in Renswoude bij de oefencross aldaar. Ik kende haar niet meisje wat bij mij rijdt wel. En oefff wat had ze problemen in het parcour denk voor iedere hindernis minimum 1x stil gestaan. Nu was ik dus natuurlijk benieuwd naar het filmpje en dat heeft ze best leuk gedaan. Aan het eind ook alle weigeringen en zo.