Hopelijk is dit geen oneliner, want ik wou even vertellen hoe het hier ging van mijn kant

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
love_horse1 schreef:Ik ben even creatief bezig geweest voor de schleich, ik heb van karton 2 kasten gemaakt, waarvan je 1 kan verwisselen naar een kist, ik heb ook nog een poetsbak gemaakt,over dat ducktape ik denk dat ik het wel gewoon zo laat ik denk dat lijm niet gaat werken ik ga nog houtlijm kopen dus dan maak ik het tegen die tijd daarmee vast
,verder vind ik de stal erg mooi, ik ga ook nog een wei der bij maken met het playmobiel hek
Karla_1999 schreef:kun je volgende keer eerst terug lezen voor je iets vraagt? Deze vragen zijn al heel vaak gesteld.
Nog een keer dan maa:
1. Stoffenwinkel
2. Stoffenwinkel
3. Stoffen-/brijwinkel
4. Zeeman
5. Zelf maken van ijzerdraad of pipoos
Daphne_Uria schreef:Karla_1999 schreef:kun je volgende keer eerst terug lezen voor je iets vraagt? Deze vragen zijn al heel vaak gesteld.
Nog een keer dan maa:
1. Stoffenwinkel
2. Stoffenwinkel
3. Stoffen-/brijwinkel
4. Zeeman
Heeft zeeman ook 3mm satijn lint?
Heb net een leuke repaint afgerond, nagemaakt van een real shetlander![]()
[ Afbeelding ]
Daphne_Uria schreef:Karla_1999 schreef:kun je volgende keer eerst terug lezen voor je iets vraagt? Deze vragen zijn al heel vaak gesteld.
Nog een keer dan maa:
1. Stoffenwinkel
2. Stoffenwinkel
3. Stoffen-/brijwinkel
4. Zeeman
Heeft zeeman ook 3mm satijn lint?
Heb net een leuke repaint afgerond, nagemaakt van een real shetlander![]()
[ Afbeelding ]
kimfeline schreef:Pardon, wij? Niks einde discussie, open hem niet dan. Bovendien, jij bent de sfeerverpester op dit fora. Ga alsjeblieft weg. Ik baal ervan dat hier mensen zitten als jij.
Verf op water basis zou vrij moeilijk worden denk ik.
kimfeline schreef:Weet je? Met een negatieve instelling kom je nergens. Zal ik het forum dan maar meteen melden, dat er op aanvraag van jullie een slot op moet komen? Dat zou ik erg jammer vinden, maar schijnbaar geven jullie er niks om. En hé, opgeruimd staat netjes.
kimfeline schreef:Van meer dan de helft hier krijg ik kritiek, iets wat me helemaal niet bevalt. Ik zou wel minder actief zijn hier, nu je zin?