Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Juuultjee

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 18:40

Zo, ik ben verder gegaan met een repaint die al lang in de witte verf staat. Hij is voskleurig geworden, met een tint lichtere manen. Verder ben ik mijn stallen aan het 'realiseren' ze krijgen nu mooie deurtjes en spalken, ook hier zal een foto van gemaakt worden.
Hopelijk is dit geen oneliner, want ik wou even vertellen hoe het hier ging van mijn kant :)

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 18:51

Ik ben even creatief bezig geweest voor de schleich, ik heb van karton 2 kasten gemaakt, waarvan je 1 kan verwisselen naar een kist, ik heb ook nog een poetsbak gemaakt ;),over dat ducktape ik denk dat ik het wel gewoon zo laat ik denk dat lijm niet gaat werken ik ga nog houtlijm kopen dus dan maak ik het tegen die tijd daarmee vast ;),verder vind ik de stal erg mooi, ik ga ook nog een wei der bij maken met het playmobiel hek :)

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 19:43

love_horse1 schreef:
Ik ben even creatief bezig geweest voor de schleich, ik heb van karton 2 kasten gemaakt, waarvan je 1 kan verwisselen naar een kist, ik heb ook nog een poetsbak gemaakt ;),over dat ducktape ik denk dat ik het wel gewoon zo laat ik denk dat lijm niet gaat werken ik ga nog houtlijm kopen dus dan maak ik het tegen die tijd daarmee vast ;),verder vind ik de stal erg mooi, ik ga ook nog een wei der bij maken met het playmobiel hek :)

Ik heb het net allemaal zitten lijmen met mijn slechte lijm,het blijft allemaal goed staan en het ziet er niet meer lelijk uit met ducktape :o , nu laten drogen :D

Lindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 19:44

Hoi, ik meld me ook weer eens.

Ik heb nu een NH setje, een dekje met singel en (verstelbare) beugels, en een rood mexicaans 'hoofdstel'.
Ik heb een tweede NH set, wit dekje met singel, en een zwart mexicaans 'hoofdstel'.
Ook heb ik een blauw arabisch showhalster gemaakt.

Ik zal binnenkort eens fotootjes plaatsen.

xknurrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 19:54

Karla_1999 schreef:
kun je volgende keer eerst terug lezen voor je iets vraagt? Deze vragen zijn al heel vaak gesteld.

Nog een keer dan maa:
1. Stoffenwinkel
2. Stoffenwinkel
3. Stoffen-/brijwinkel
4. Zeeman
5. Zelf maken van ijzerdraad of pipoos

Heeft zeeman ook 3mm satijn lint?

Heb net een leuke repaint afgerond, nagemaakt van een real shetlander :D
Afbeelding

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:03

Daphne_Uria schreef:
Karla_1999 schreef:
kun je volgende keer eerst terug lezen voor je iets vraagt? Deze vragen zijn al heel vaak gesteld.

Nog een keer dan maa:
1. Stoffenwinkel
2. Stoffenwinkel
3. Stoffen-/brijwinkel
4. Zeeman

[ Afbeelding ]

Die is mooi ! :o :D

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:13

Daphne_Uria schreef:
Karla_1999 schreef:

Nog een keer dan maa:
1. Stoffenwinkel
2. Stoffenwinkel
3. Stoffen-/brijwinkel
4. Zeeman

[ Afbeelding ]

Die is mooi ! :o :D[/quote]
Ik heb even getemt want dit is volgens mij wederom een oneliner.nee zeeman had geen lint toen ik de laatste keer daar was. Trouwens weten jullie dat VEN D volgende week een actie heeft voor schleich 3 halen 2 betalen geloof ik,.

Trouwens weet een van jullie of er ooit een fjorden merrie was?
Laatst bijgewerkt door Espritfan op 21-09-13 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Roomijsjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:14

kimfeline schreef:
Pardon, wij? Niks einde discussie, open hem niet dan. Bovendien, jij bent de sfeerverpester op dit fora. Ga alsjeblieft weg. Ik baal ervan dat hier mensen zitten als jij.

Verf op water basis zou vrij moeilijk worden denk ik.

Kan je a.u.b via pb praten? Misschien heb je dit al vaker gehoord maar dan moet je eens denken ligt het niet aan jezelf? Dan zou dit topic een stuk leuker en gezelliger worden en zouden de echte schleichers ook weer iets leuks plaatsen met ideen i.p.v ruzies en oneliners te plaatsen alvast bedankt

Zelf ben ik ook weer wat actiever aan het worden na een zware tijd met hoofdpijn en zere ogen met schleichen *\o/* ik ben nu bezig met een weiland maken voor de schleich tavel en in oktober ga ik naar miniatuurbeursen omspulletjes te kopen *D de tekeningen van de bouw zijn ineens helemaal weg en nergens meer te vinden dus die moet ik opnieuw maken voor ik ze kan plaatsen exuses hiervoor :o

Hier is een foto van de wei nu
http://i42.tinypic.com/30v0gty.jpg
De opening zit in elkaar en op de bodem komt een soort miniatuurbouw gras,
In de palen moet nog een gaatje geboord worden waar het schrikdraad doorheen komt,
Maar nu vraag ik jullie om een beetje hulp....... Moet ik nou bomen in het weiland doen of het gwn vlak houden? Wat vinden jullie? (Pb als je niks anders erbij te zeggen heb plzz)

Groetjessssss roomijs xx
Laatst bijgewerkt door Roomijsjexx op 21-09-13 20:38, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:19

kimfeline schreef:
Weet je? Met een negatieve instelling kom je nergens. Zal ik het forum dan maar meteen melden, dat er op aanvraag van jullie een slot op moet komen? Dat zou ik erg jammer vinden, maar schijnbaar geven jullie er niks om. En hé, opgeruimd staat netjes. :D

Dit bedoel ik nu, dat eeuwige geruzie en gekat op elkaar. Wat een volwassen opmerking; opgeruimd staat netjes.
Door mensen zoals JIJ word dit topic verpest, alleen heb je dat helaas zelf niet door.

Fjordo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:34

@Karla_1999 O sorry :oo Ik zal de volgende keer beter terug lezen :j
Wel super bedankt dat je m'n vragen hebt beantwoord _/-\o_ Super bedankt!

Al mijn paardjes staan nu op de kast :')
Ben bezig met manege vernieuwen maar ik heb nog steeds geen inspiratie :n
Ik ga me ouders maar is overhalen om toch even naar de gamma te gaan gheghe *D
Weet iemand nog leuke dingetjes om te maken voor de schleich of de manege??
Even weer genoeg over mezelf O:)

Ik zie ook weer Ge-wel-dige repaints voorbij komen! Jullie maken ze zo mooi <3

@wannuu Aahw wat een schatje! Super mooi gemaakt :)
Laatst bijgewerkt door Fjordo op 21-09-13 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-13 20:36

Ik zal mijn nieuwste dondersteentje ook wel even hier posten

Afbeelding

Een vraagju

Is Totilas nou pikzwart of heeeeel donker bruin?

Roomijsjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:41

Wow wanuu wat is die mooi ff wat vraagjes
hoe maak je appeltjes?
Wat voor kleur bassisverf heeft een wit paard nodig al het een bruine of zwarte vacht heeft?

En heeft iemand al eens voor de gein een bodyprotector gemaakt?
Dit is mijne
http://i39.tinypic.com/167w8j8.jpg
De buitenkant van leer met randjes stof
de binnenkant van karton zodat het echt een bodyprotector effect heeft
En klitteband dat ie ook af kan :)
Ik ben nog hard bezig om de stijl wat echter te maken maar het begin is er al *\o/*

Wanuu: ik heb het opgezogt op google en ik krijg allemaal een soort mat zwarte dieren en als het bruin is is het wel heeeeeel donkerbruin ;)

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 21:09

ik ga weg uit deze groep.
ik word er niet goed van dat iedereen tegen mij zegt : ONNLINNEERRR , ONNELINNEEER dit dat |o , en je mag niet eens zeggen of je iets mooi vind ?
dus zoek ik wel wat anders Byee !! :evaw:

Roomijsjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 21:17

Net een survival setje gemaakt en uitgeprobeerd op annika met smurfje
http://i39.tinypic.com/wlen1i.jpg

Ze hebben mee xp:
-slaapzak
-verrekijker
-bodyprotector
-bandages
-zadeltassen
-zadel zelf
-hoofdstel
-lasso
-cheps
-cap
-tent

Ze is zojuist vertrokken en gaat voor een hele week de natuur in en zien te overleven

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 21:43

Wanuu, officieel is Totilas zwart, maar met als de meeste zwarte paarden verkleuren ze naar heel donkerbruin als ze veel in de zon komen waardoor ze heel donkerbruin worden. Volgens de papieren zijn de dan alsnog gewoon zwart :) de enige echte manier om een zwart paard echt zwart te houden is om hem binnen op stal op te sluiten en nooit de wei op laten, wel sneu natuurlijk :D maar de meeste paarden die officieel zwart zijn, hebben altijd dus wel iets van bruin in zich.

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 07:11

Van meer dan de helft hier krijg ik kritiek, iets wat me helemaal niet bevalt. Ik zou wel minder actief zijn hier, nu je zin? :)

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 09:17

kimfeline schreef:
Van meer dan de helft hier krijg ik kritiek, iets wat me helemaal niet bevalt. Ik zou wel minder actief zijn hier, nu je zin? :)

Ik twijfel , maar volgens mij is dit gewoon een onliner.

Ik had een vraag wat is leuker voor een zwart paard, rood of roze.
En voor een vos rood roze of Bordeaux rood

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 09:27

Espritfan, ja het is een oneliner inderdaad. Maar goed, jullie wilden me weghebben dus, succesvol. Kunnen jullie je kleine succesje vieren.

Roze? Ik denk rood. Voor een vos Bordeaux rood!

Juuultjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 09:46

Afbeelding

Kom er wel net achter dat 1 kant lichter is dan de andere, moet ik nog even veranderen :o

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 10:55

Kleuterbitchfights! :9
Willen jullie dat ik er op gegeven moment als soort van juf tussenin spring om de goede orde te bewaren in het topic of zijn jullie oud genoeg om zelf in te zien dat het getrut naar elkaar toe op een forum nutteloos is?

Ik ben sinds lange tijd weer eens bezig met een repaint project! Deze wordt volledig in acrylverf (nouja... Oke oke ik heb ook inkt gebruikt, ik hou van inkt...:p ) hij is voorlopig nog lang niet af maar ik wou het graag even delen :D zal er een foto van plaatsen als hij af is!

Gave kleuren heb je gebruikt juultje, ik vind ze heel goed staan bij het model!

Juuultjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 10:57

Dankje! Ik had heel veel gemeng tot ik erachter kwam dat ik nog wat donkerbruine acryl verf had en met wit erbij zou ik voskleurig krijgen. Nog meer wit erbij en ik heb de manenkleur. Ik vond het ook wel gaaf zo :D

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 11:27

Ik vind hem super gaaf, alleen lich he aan mij o zijn z'n oren nie helemaal netjes?

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 11:59

Sorry,ik haal mijn stipje weg bij dit topic. Bijna alleen maar ruzie.
Om dit geen oneliner te maken,wil ik jullie als laatste nog even een van mijn nieuwste schleich foto's showen,er zit trouwens tuig op van A Heart For Horses,dat is gisteren binnengekomen!
Afbeelding
Ik heb laatst ook een stal gemaakt van hout,maar ik heb geen zinom hem hier te posten aangezien ik bijna altijd word genergeerd.
Doei allemaal

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 12:14

Heey allemaal!

Het was gister echt een top dag!! <3 met Cheyenne, Sophie, Marinke, Claudia en vera een meeting gehouden bij mij thuis. We hebben gereden voor ongeveer 45 min op de paarden van Claudia ze hadden veel vogels, karaoke, schleichen natuurlijk, het was gewoon helemaal supurr!! We gaan waarschijnlijk 5 oktober weer afspreken maar dan bij sophie thuis en blijven we slapen *\o/*

Ik heb net het filmpje af! http://www.youtube.com/watch?v=6ayLXfX8Lzw

Er komen weer mooie creaties tevoorschijn :)
@wannuu wauuuwwiee <3

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 12:25

Klinkt echt superleuk die meeting! hebben jullie nog leuke spullen gemaakt met het Schleichen?

Joysieee: mijn excuses als ik niet gereageerd heb, meestal scan ik het topic om het gewauwel te skippen, dan betekend dat dat ik waarschijnlijk ook leuke posts gemist heb van jou. Vind ik jammer... Leuk tuig trouwens, volgens mij is zij van a heart for horses er kwalitatief ook aardig op vooruit gegaan.