Neehoor, ik blijf er lekker naast! Af en toe wordt hij serieus gereden door een vriendin, maar over het algemeen is hij een sport-vrijheidsdressuur pony haha.
Nobodyshere
Geplaatst: 31-03-13 21:30
past nog best eigenlijk
Laatst bijgewerkt door Nobodyshere op 31-03-13 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Lianne86
Geplaatst: 31-03-13 21:31
De hypocrietheid van bokt... Ok, hebben veel erger gezien, maar hoe kom je uberhaubt op het idee om als je "groot" bent, nog op een kleine pony te gaan zitten? :S Ik ben 10 cm kleiner, maar ik vond een fjord van 1,36 al vreselijk klein... Dat ik zoiets had van "Nee, dit kan echt niet" en dat zag er op foto's nog best ok uit... (Niet aanvallend bedoeld, snap ook wel dat het soms gewoon voor de lol is :S maar toch...)
Dat sommigen mensen zeggen dat het past snap ik niet, want het past duidelijk niet natuurlijk, ben veels te lang voor hem.
Lianne86: Dit was natuurlijk gewoon een rondje galop door de sneeuw, anders zit ik er natuurlijk nooit op. Hoe ik op het idee kom? Nouja, gewoon voor de lol dus, even voor de foto. Daarnaast vind pony het geweeeeeldig zo'n rondje galop. Het is dat ik zelf beter weet.
casapret
Geplaatst: 31-03-13 21:46
Sorry ikgeloof het niet (niet aanvallend) maar ik ben 1.58 en ik kan nog op een manege pony die wel groter dan 1m is mijn voeteb komen ik denk 15 boven zijn knietjede instructeur zei dat get nog net ging sorry als ik verkeerd inschat
Nee haha casapret dat klinkt ook niet geloofwaardig. En dat is het ook niet! Dat past namelijk nóoit. 1,60 op een shetlander van 1 meter is eigenlijk al altijd te groot. Mijn pony is toevallig een hele brede (hengst) dus daarom is het geen heel raar gezicht. Maar erop passen zal ik nooit meer helaas.
Arc_En_Ciel
Geplaatst: 31-03-13 21:53
casapret schreef:
Dat het nog zou kunnen passen ik vond het niet zo geloofwaardig klinken met 1.80 op een shet van 1m
Nee, en buiten dat het niet zo geloofwaardig klinkt staat er ook nog een foto bij waarop je kunt zien dat het niet meer kan.
Laatst bijgewerkt door Arc_En_Ciel op 31-03-13 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt
casapret
Geplaatst: 31-03-13 21:53
Ja maar als je je benen niet optrekt maar laat hangen zou je waarschijnlijk bijna mee kunnen lopen
Borisje
Geplaatst: 31-03-13 21:54
Als jullie nu de tekst eronder even lezen, zien jullie dat ik er nooit op rijd en ook geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om er op te gaan rijden.
Foto was even tussendoor als grapje bedoeld, sorry mensen.
Casapret dat klopt inderdaad, ik kan nog net niet meelopen! Bij mijn andere pony kan ik gezellig meelopen.