nou zit er tussen mij en ponylies wel een verschil van 25 cm maar ik vind haar ook niet "veel te groot" , maar het plaatje is gewoon minder. Maar het is ook gewoon echt moeilijk om voor zo'n lengte een perfect plaatje te creeeren.
ja er zit wel een groot verschil in jullie lengte, maar waarschijnlijk nog meer in de lengte van de pony. Zet een A'tje maar eens naast een fries. Persoonlijk vond ik het niet meer passen. Snap je wat ik bedoel?
Ik snap wat je bedoeld hoor Volgens mij was deze fries overigens wel wat kleiner dacht ik gelezen te hebben, maar weet het echt niet meer zeker
frodo1993
Geplaatst: 21-09-11 11:12
Ponylies; je bent helemaal niet te groot hoor Er wordt hier wel heel makkelijk geroepen dat iemand veel te groot is. Kom op jongens, waar gaat het heen hé. Misschien dat jullie het 'voor het plaatje' niet mooi vinden, maar verder kan ik me niet voorstellen dat het paard er last van heeft. Tuurlijk, als er een lang meisje op een kleine shet voorbijkomt, dan ondervind de pony er zeker wel hinder van. Maar dit slaat nergens op ..
En in dit topic word om een mening gevraagd, de ene vind iets wel kunnen de andere niet, de een vind dr te groot, lang, niet mooi voor t plaatje... dat is iedere ze eigen mening.
Vind niet dat ze de pony in de weg zit hoe ze zo rijd, maar voor t plaatje wel te lang als ze haar beugels op de juiste maat doet. Dit is mijn mening en ieder mag zijn eigen mening geven, daar is dit topic voor.
matasja
Geplaatst: 21-09-11 18:09
haha ja lekker snuggere opmerking, 25 cm kleiner zijn , maar er zit ook een heeeeeeeeel groot verschil in een A van 1.17 hooguit of een fries van 1.62 denk je niet? voor het plaatje, ik ben zelf 1.67 scheelt dus 8 cm hier lijk ik heel klein zonder zadel erop lijk ik meteen ook best groot, klaske heeft niet zo'n mega friezenbuik die mijn anderefries wel heeft waardoor het plaatje er al snel anders uit ziet volgens mij: