Heb ik dat weer uur thuis gewacht vanmorgen na werk op de postbode. Ga ik even anderhalf uur weg na me verzorg paardjes en precies dan komt die langs nu ligt satchmo bij me buren en die zijn niet thuis . Moet zo weer werken dus hopelijk zijn ze thuis als ik terug ben.
Woow, jullie hebben niet stil gezeten terwijl ik even een weekendje niet hier was.
Ik heb binnenkort hopelijk de laatste 3 paardjes die ik nog wilde die nu uit de collectie zijn Moet ik wel m'n moeder nog eens lief aankijken zodat ze me voorschiet
Verder heb ik niet erg veel te melden
xMarieke
Geplaatst: 15-03-11 19:39
Moderatoropmerking:
Dit topic is bedoelt om te praten over Schleich paarden. Daarom het verzoek om je ook aan dit onderwerp te houden
zal voor je duimen dat ze het voorschiet. Ik zoek nog altijd naar de voskleurige ijslander hengst uit de periode 2002-2003 en twijfel nog over de appaloosa
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-11 11:58
Ik doe binnenkort een ''Schleich opruiming'' (Wat wil je met een collectie van 130 paarden, waarvan er veel dubbel zijn)
Tegen die tijd zullen we vast de topic of de link naar MP wel zien verschijnen.
Ik hoop van het weekend weer even een mooi paardje of mooie paardjes te kunnen inslaan. Ik wil nu gaan voor de haflinger hengst, holsteiner hengst en quarter. Die zitten toch al wat langer in collectie en moet ik nog hebben.
Heb je trouwens haar 'aalstreep' geschilderd? Die kon ik namelijk niet goed zien op de foto's, misschien omdat het donker was.
HxSunlight
Geplaatst: 16-03-11 14:54
ik ben zlef stallen aan het maken van houd en karton wordt hel leuk maar ik had een vraagje aan jullie
wie wil mischien mijn paarden keuren dan doe ik soms en dan een paardje tot ze allemaal zijn geweest wie kan dat voor mij doen? dan zeg jij wel wat ik moet doen zoals foto's van alle kanten sturen enzo
en als de paard helemaal goedgekeurd is stuur je mij papieren van de keuring via de mail en dan pring ik dat uit
natascha, snap je niet helemaal. wil je je schleich paarden door een van ons laten keuren? als je ze echt gekeurd wilt hebben kun je beter naar shows gaan, dat is (denk ik ) een stuk professioneler als dat wij hier kunnen.
sanne, ik hou me ook aanbevolen voor als je verkoopt. ben je al met fury begonne?
daarom vraag ik het juist aan jullie haha omdat ik neit echt wet waar de keringen kan doen
sanne kan jij het mischien niet voor mij doen ?
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-11 15:06
@Mandy, Aalstreep? Gewoon zwart? Dan is dat natuurlijk zo gedaan!
@Claudia, Ik wil er in de meivakantie voor gaan zitten ^^ Ik heb het idee om haar manen wat te verlengen en haar hoofdje/hals te gaan buigen zodat het een mooie custom wordt.
@Natasha, Kun je me even uitleggen wat je precies wilt en hoe dat in zijn werk gaat?
nou ik stuur allemaal foto's op van een paardje en dan ga jij mijn paardje helemaal keuren en schrijf je dat op een blad van je internet en als je klaar bent stuur jw de het papiertje naar mij mail en dan heb je mijn paard gekeurd
furyke
Geplaatst: 16-03-11 15:09
klinkt veelbelovend, mocht je foto's nodig hebben, dan hoor ik t wel
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-11 15:12
Och, ja! Ik heb je nog helemaal niet om foto's gevraagd! Mocht je ze nu bij de hand hebben, dan zou ik ze graag ontvangen.
@Natasha, Dus jij stuurt mij foto's van je Schleich paarden (ik neem aan dat, dat OF modellen zijn) en dan ga ik ze keuren? Als jij dat graag wilt, wil ik dat best doen hoor
iMandy
Geplaatst: 16-03-11 15:15
@Natasha, ja wil ik ook wel doen hoor! Hoeveel heb je er eigenlijk?
@ Sanne, ja gewoon een zwarte, maar dan ook écht zwart en daar zitten geen witte haartjes tussen.
ik heb een stuk of 30 paardjes maar ze hoeven niet allemaal tegelijk soms en dan als ik tijd heb en jij doe ik er soms wel een en verdeel ik wel een beetje die jij mag doen sanne en die jij mag doen mandy
ik hoop dat het mooie gekeuring word haha
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-11 15:21
iMandy schreef:
@Natasha, ja wil ik ook wel doen hoor! Hoeveel heb je er eigenlijk?
@ Sanne, ja gewoon een zwarte, maar dan ook écht zwart en daar zitten geen witte haartjes tussen.