uhm ik ben over gestapt op kentuky daar heb ik er nu 1 van volgende maand koop ik er nog 1 bij.en ik heb er nog 2 van harry
Even denken..Een bruine van Eurostar,Een geruite van Mondoni,Een donkerblauwe van Eurostar,En een geruite van Epplejeck.4 dus
Ik rijd vrijwel altijd in spijkerbroek; heb er twee voor het paardrijden.Heb ook nog een rode rijbroek van Anky, maar die heb ik nog maar weinig gedragen.Ik rijd dagelijks en heb hier wel genoeg aan. Als de ene de was in is, heb ik de andere.
Ik heb er 2:Een zwarte van harry's horse (maar die is te groot geworden)Een zwart met blauwe lijntjes van Horka Zitten fijn!
een grijze van pikeureen ruitjes van pikeureen blauwe van eurostar een witte van harry's horse geloof ik?4 dus
12 waarvan 2 witte en 2 die ik bijna nooit draagdus 8 zeg maar in het dagelijkse gebruik(die heb ik ook wel nodig)
een rodeeen rood met geleeen blauween 2 witteik had ook nog 2 blauwe maar die waren helemaal gesleten maar intotaal dus 5 en ik wil er nog een bij
ik heb er 3..maar een daarvan is een oude die ik eigenlijk nooit meer aandoen, die heb ik meer als reserve