Zouden jullie een gokje willen wagen hoe zwaar mijn paard is? Ik wil graag even uitrekenen met die % van gewicht enzo (20% was het toch?) ze is een stevige dame van ruim 1.50
dat kun je van een foto niet bepaald berekenen je zou een soort meetlint kunnen vragen bij je DA en dan kun je het gewicht ook berekenen en ik zou 10% tot 15 % nemen maar jij bent het die het het beste weet.
Een foto heb ik niet. Ik had een pony gezien op marktplaats, en ik had daarop gereageerd. Ik had gehoord dat ie bij me in de straat stond, en toen heb ik vanaf 20 april niks meer gehoord. Ik was aan het denken om hem alleen te gaan verzorgen en daarna misschien te berijden Ik heb dus nog geen foto van mij op de pony
Als je al meer dan een maand niets gehoord hebt, denk ik niet dat je nog erop moet rekenen. Ik denk dat het net wel of net niet gaat worden, omdat Arabieren niet zo breed enzo zijn.
Nee, je hebt gelijk. Ik heb haar gemaild. Als het rijden niet kan, omdat ik te groot ben, dan vraag ik misschien of ik haar zou mogen verzorgen. En de pony zelf is inderdaad niet erg breed.
wat wordt er van deze combi gedacht? 25 kg, en zo'n 1.25 hoog (het meisje dan.) de pony is 86 cm, en wordt zo'n 4 keer per week getraind aan de dubbele longe, LL, en aan de fiets
Echt te groot kijk maar goed naar de foto, ze zit op zijn schouders, als ze verder naar achteren zou gaan zitten op de geode plek komt ze op de lendenen.
Zover ik kan zien is het meisje echt te groot. Wat LADPR ook zegt, ze zit op de schouders en haar benen komen er echt serieus onder de buik uit. Ik kijk ook altijd naar het geheel plaatje. Als paard of ruiter overheerst er iets te groot (of te klein ). In dit geval sprong de ruiter met tegemoet, en toen pas zag ik de shet. Dus in mijn ogen echt te groot.
kitty_gomez
Geplaatst: 26-05-08 18:32
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt