voor m'n shet: 8 dekjes - groen - blauw - blauw met z'n naam 'Happy' erop - roze - wit - oranje - rood met witte stippen - geel dekje met regenboog randje
voor m'n moeders fries: 2 dekjes - regenboogdekje - groen met de naam 'Wizard' erop
xFioon
Geplaatst: 30-01-09 21:55
-HH sunshine -HH grijs met roze rand -HH sky reversible -merkloos paars fluweel -merkloos groen zadelvorm -equitheme bruin -BR kreeft -BR brown sugar -Eskadron nici lemon -Rood/bruin -Looney tunes groen -ES stipe in Rose-sahne-umbra -Es stripe in omgekeerde Smaragd -Es sportive white -Anky wasabi -roze -wit -global italy blauw -reflecterend geel
voor 1 pony.
SuikerSpin5
Geplaatst: 30-01-09 22:22
veel! in de kleuren:
-paars -bruin (met naam erop) -blauw -limegroen -zwart (2x) -wit wedstrijddekje -bruin met een paardje aan de achterkant, en een geel randje -rood
en dat was het volgens mij wel..
Mariska_R
Geplaatst: 31-01-09 10:22
ES Sportive Ebony ES Heavy Cord Royal Blue ES Heavy Cord Chamois ES Heavy Cord Irish ES Badge Olive/Black/Jade ES Badge Slate/Delft ES Max Zwart ES Max Wit ES Max Terra ES Max Navy ES Multistripe Delft/Slate/Black ES Multistripe Umbra/Black ES Stripe In Ebben/Cognac/Irish ES Stripe In Graphite/Blueberry/Chamois ES Stripe In Mousse/Terra/Chamois ES Stripe In Ebben/Hazel/Chamois ES Stripe In Morninglight/Hazel/Chamois ES Stripe In Jade/Olive/Black ES Stripe In Olive/Black/Jade ES Stripe In Rose/Umbra/Ebony ES Stripe In Smaragd/Ebony/Sahne Anky Seagreen Scapa Chocolate Frank Sommer Brasil Isabel Werth Plain White BR Fashion Peat HH Balance Dark Citron HH Elite Amber HH Walnut Rabobank dekje Groen dekje met bronzen koord
Dat was het denk ik wel,voorlopig
Rajaniii
Geplaatst: 31-01-09 12:08
Euhmm, ik heb er best wel veel:
Harry's Horse rood met vlindertjes Harry's Horse pufferpad wit Harry's Horse ijsblauw Harry's Horse Beige BR Brown Sugar BR bruin met blauwe rand BR geel met Blauw koord zegmaar BR blauw met gele rand Kavalkade beige met een groene rand en dat waren ze geloof ik.
1x Appelgroen dekje 1x baby blauw 1x witte met goude bies 1x paars 1x Beige Scapa 1x Bruin met Blauw en goude bies 1x Licht blauw hh 1x Knal oranje 1x Geel ( heel lelijk word dus niet gebruikt )
Dat zijn dus 9 dekjes
HAPPY22
Geplaatst: 01-02-09 19:37
Ik heb er NUL! Vind het ook heel knap van mezelf, want ik vind het zelf geweldig. Maarja, ik rijdt op een manege en mijn moeder vind het ' geldweggooierij' en 'te duur' .
1 HQP bruin met zwart dekje 1 Donker blauwe met mijn naam 1 Witte met een randje in de kleuren van de Zweedse vlag En heb ergens nog een pony dekje liggen van mijn manege tijd:p