Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en die lopen dan te zeggen ahh leverworst kom es hier (*fluiten*).Kangaroo_Syl schreef:Haha,, leuke verhalen allemaal!!
Op de camping bij ons is het ook leuk, onze paarden staan vaak aan de tienelsweg (zuidlaren), nog voorbij camping T. Daar staan altijd jongens van een jaar of 13/18 (daar tussen hea) en die lopen dan te zeggen ahh leverworst kom es hier (*fluiten*).
Was trouwens nog met mijn oude pony, dus ik pak zo mijn halstertouw goed vast (zat erop, met halster) spoor er aan, ga er in keiharde galop op af, 1 tje dacht stoer te zijn, blijft staan , en toen heb ik hem per ongeluk een schopje gegeven met mijn knie, tegen zijn wang, gillen joh~!!
Daarna noooit meer wat gehoord,
daar zul je geen last meer van hebben

ik heb zelf ook een manege (waarschijnlijk die waarom jij rijd) en als je niet lief bent dan laat ik mijn mama je van de manege gooien
ik geloof je gelijk .... 
) en ik heb een paard dat van Anky is geweest... Ik ken Jeroen Dubbeldam! hm hm! Echt waar hoor!
amyke schreef:icehorse: wil je nog een super goede stalhulp? :p

met alleen maar top renners! en ze hebben mij gevraagd om wilde brumbies te rijden in Australie!! jaja ik ebn hier de beste
) toen ik 4,5 jaar oud was! Nu heb ik ze samengevoegd en is het een wereldberoemde fokkerij van wilde hengsten en briesende merries geworden! Ik kan met alle paarden goed overweg, ik heb met alle 90.000 paarden een persoonlijke band! Ik kan alles met ze doen! Zelfs slapen op hun rug in rengalop! Natuurlijk heb ik al 45 keer de Olympische spelen, Wereldkampioenschappen en Europese kampioenschappen in ongeveer alles wat met paarden te maken heeft gewonnen en toen had ik geen fantasie meer
volgende