Maffe pennyverhalen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gekketeckel

Re: Maffe pennyverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 14:40

haha geweldig dit topic
een paar jaar geleden hielp ik af en toe wat mee op de manege bij ons in de buurt maar door mijn ms ging dat op een bepaald moment niet zo goed meer maar ik ging nog wel iedere dag erheen om wat te kijken en hiet en daar wat te helpen komt er op een bepaald moment een meisje aan (13 denk ik)ik was toen 25 ,zegt ze tegen mij : ben je hier nou alweer ik weet nog wel een paar klusjes voor jou ga het erf maar vegen want je doet echt bar weinig
nou vraag ik je...

Elmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 14:49

Is die griet nou helemaal van de gekken....t moet niet gekker worden hoor!!! helaas maar ik nooit van die lollige dingen mee, want bij ons op stal zijn geen pennies:P

mymyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:54

vandaag hebben hier 2 penny meisjes op mijn shetlander Hylco gereden(komen af en toe). Nu zei de ergste penny dat ze een fries krijgt van 1.70 en is 5 jaar en ze heeft er al 1.50 mee gesprongen.. dat meisje is 12 en is minstens 1.55 groot ongeveer.. Ze zei dat ik er wel eens op mag rijden. Ik wil dan wel eens zien hoe groot en machtig dat paard is,,

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 18:17

Ja ben benieuwd Tong uitsteken

_Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:53

ik had een keer op de manege een meisje die bij ons in de les kwam inhalen. En een vriendin van mij neemt altijd haar eigen pony Beauty mee. Een super lieve bruine merrie, nau, die inhaler komt dus zo de stal langs, echt zo met een houding van ik weet alles over paarden, zegt ze tegen mijn vriendin '' ah, wat een lief veulen'' en wijst ze naar beauty =P echt we lagen allemaal in een deuk.

Oliviaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 20:04

wij hebben een meisje op stal, die verzorgt 2 shetjes, en die loopt na het rijden zowiezo 3 kwartier met cap, en ze is nu aan het sparen voor een paard, en de wil ze een 2 jarige hengst die bij ons op stal staat kopen, omdat hij zo kan knuffelen .. OMG!!

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 20:42

Haha,, leuke verhalen allemaal!!

Op de camping bij ons is het ook leuk, onze paarden staan vaak aan de tienelsweg (zuidlaren), nog voorbij camping T. Daar staan altijd jongens van een jaar of 13/18 (daar tussen hea Clown) en die lopen dan te zeggen ahh leverworst kom es hier (*fluiten*).

Was trouwens nog met mijn oude pony, dus ik pak zo mijn halstertouw goed vast (zat erop, met halster) spoor er aan, ga er in keiharde galop op af, 1 tje dacht stoer te zijn, blijft staan , en toen heb ik hem per ongeluk een schopje gegeven met mijn knie, tegen zijn wang, gillen joh~!!

Daarna noooit meer wat gehoord,

ReBeL_Valibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 20:47

Kangaroo_Syl schreef:
Haha,, leuke verhalen allemaal!!

Op de camping bij ons is het ook leuk, onze paarden staan vaak aan de tienelsweg (zuidlaren), nog voorbij camping T. Daar staan altijd jongens van een jaar of 13/18 (daar tussen hea Clown) en die lopen dan te zeggen ahh leverworst kom es hier (*fluiten*).

Was trouwens nog met mijn oude pony, dus ik pak zo mijn halstertouw goed vast (zat erop, met halster) spoor er aan, ga er in keiharde galop op af, 1 tje dacht stoer te zijn, blijft staan , en toen heb ik hem per ongeluk een schopje gegeven met mijn knie, tegen zijn wang, gillen joh~!!

Daarna noooit meer wat gehoord,

Sigaar daar zul je geen last meer van hebben Vork

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:16

hahaah ma_rie_tje.. dat verhaal met die meiden over die shetlander die zei een hengst noemt.. hihi stil was ze ckr wel he Knipoog

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 17:50

Hahah, Leuk topic!

Ik had het laatst ook! Komt er zo'n meisje naar me toen,
begint ze in geuren en kleuren te vertellen:
,,Ik was in het bos aan het rijden maar het sneeuwde. Toen
gleed mijn paard uit, en werd ik aangereden door een vrachtwagen.
Mijn vriendin heeft het niet overleeft, en mijn paard was er heel
slecht aan toe ! Toen heeft me moeder hem naar een
Paardenfluisteraar gebracht. Nu is allen weer goed ! "

Eeehmn.. Horsewisperer? Clown

Turbootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 17:52

Ja dat lijkt verdacht veel op HorseWhisperer

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 18:03

(mald me aan als penny)

ik heb minstens 20 paarden Clown

ik ga overal in elke weide om alle paarden van mijn opa te verzorgen
maar telkens komen vreemde mensen me zeggen dat de paarden van hen zijn
dan loop ik maar snel weg naar men papa ween ik even en krijg ik weer een nieuw paard Tong uitsteken
Wow!
natuurlijk kunnen al mijn paarden zz springen en zz dressuur en zz mennen en zz cross en zz spelen Verward
Ja
Wow! Wow! Ja ik heb zelf ook een manege (waarschijnlijk die waarom jij rijd) en als je niet lief bent dan laat ik mijn mama je van de manege gooien

Caprice_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:01

heheh flippieh Wow! ik geloof je gelijk ....

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:18

altijd hé Knipoog

ik kan er ook niet aan doen dat ik goed kan rijden hé Lachen

amyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:46

Hahaha...
Sorry hoor flippieh, maar ik wil je uitdagen ik heb dus wel 25 wilde hengsten en ik ben gewoon beter!! Wil je testen?? zelfs Anky durft niet meer tegen mij te rijden. Elke keer als ze mij ziet begint ze bijna te wenen omdat ze tegen mij verloren heeft :d:d

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:48

tss maar 25?? Ik heb 1000 arabische volbloed hengsten, uiteraad wild en zwart. Maar ik heb ze getemt en alleen ik kan met ze omgaan!

amyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:53

Phoe die van u zijn helemaal niets ter vergelijking van mij hoor nielsd Haha!

RooszZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:58

Jullie zijn echt NIKS!
IK heb namelijk 25 friese hengsten met héle mooie lange manen... die bij Jumping Amsterdam liepen(die waren er echt Knipoog) en ik heb een paard dat van Anky is geweest... Ik ken Jeroen Dubbeldam! hm hm! Echt waar hoor!
En ik heb 25 Arabisch volbloeden wan mij vader gekregen!
ééven denken, ik ben paardefluisteraar! Ik heb het paard van de overburen geholpen! Hij was echt héél bang voor mensen en álles! Nu niet meer!
En zie je die PRACHTIGE IJslander daar? Hij kan echt ALLES! ik heb hem als hengst gekregen en ik heb hem zelg getemd en ingereden! Nu is zie zo lief dat het nog steeds een hengst is! Uiteraard luistert ie ALLEEN NAAR MIJ! dûh!!!

Maar ik moet gaan, mn 25 stalhulpen roepen me voor hun salaris (ze krijgen 100.000 in de maand)

Haha! Haha! Haha! Clown Clown Clown

amyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:59

icehorse: wil je nog een super goede stalhulp? :p

Oliviaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:59

jesuss.. tss.. wat doen jullie nou weer arroagant hea? jullie kunnen toch niet winnen van mij! ik heb over het hele land pensionstallen staan, en ik rijd ZZGP met 163 paarden! zwarte hengsten uiteraard, en ik heb ze zelf gevangen en getemt.. !

Oliviaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 22:00

Clown Clown Clown Haha! Haha! Haha!

RooszZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 22:04

amyke schreef:
icehorse: wil je nog een super goede stalhulp? :p

Bel mn agent maar, misschien over een paar jaar Knipoog

Tong uitsteken

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 22:11

jullie denken zeker dat jullie goed zijn?? IK heb een kudde mustangs,en alleen MIJ vertrouwen ze, en ik kan zelfs op de leider rijden!! hij heeft een man kreupel geschopt, toen hij een geweer tegen mijn slaap hield!! en ik heb een renstal van mijn vader gekregen! Haha! met alleen maar top renners! en ze hebben mij gevraagd om wilde brumbies te rijden in Australie!! jaja ik ebn hier de beste Clown Haha!

xNenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 23:11

Nou, dit valt allemaal wel mee hoor! Ik heb 3 maneges geerfd (georven, weet ik het Tong uitsteken ) toen ik 4,5 jaar oud was! Nu heb ik ze samengevoegd en is het een wereldberoemde fokkerij van wilde hengsten en briesende merries geworden! Ik kan met alle paarden goed overweg, ik heb met alle 90.000 paarden een persoonlijke band! Ik kan alles met ze doen! Zelfs slapen op hun rug in rengalop! Natuurlijk heb ik al 45 keer de Olympische spelen, Wereldkampioenschappen en Europese kampioenschappen in ongeveer alles wat met paarden te maken heeft gewonnen en toen had ik geen fantasie meer Bloos volgende Haha!

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 23:16

Haha, amateurs! Jullie kunnen geeneens slapend achteruit een serie courbettes maken Clown