Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xTesske schreef:niet meer zo actief geweest hier.
Welke leuke dingen komen er weer langs!
Kan iemand misschien helpen?
Ik wil heel graag mijn hondje mee als ik ga rijden maar ik weet niet hoe.
Ernaast lopen kan niet want ze is best klein en langzaam.
Ik had dus misschien een plan om iets te maken zodat ze mee kan op het paard
net als een fietsmand op een fiets zeg maar.
Heeft iemand een idee?
LoverHorses0 schreef:Heb nog een oud en vies wit dekje liggen. Nou wil ik m graag paars maken. Heeft iemand een goede, duidelijke uitleg hoe ik dit kan doen, en welke stof kan ik het best gebruiken?
Lisa99 schreef:hoi,,,,
ik heb even een vraag die helemaal niks met spullen ontwerpen heeft te maken, wij hebben straks een kamp daar hebben we dus ook een bonteavond bij, en we moeten met groepen van ong. 11 kinderen (meer mag ook) een act opvoeren. Weten jullie wat leuke dingen? Het kan niets met dansen zijn inverband met een enkelblessure van mij.... en nu hebben we al eerder kabouter plop gedaan en de smurfen leek ons ook wel leuk maar daar moeten we veel dure spullen voor aanschaffen.
Groetjes Lisa
xOkidoki schreef:Lisa99 schreef:hoi,,,,
ik heb even een vraag die helemaal niks met spullen ontwerpen heeft te maken, wij hebben straks een kamp daar hebben we dus ook een bonteavond bij, en we moeten met groepen van ong. 11 kinderen (meer mag ook) een act opvoeren. Weten jullie wat leuke dingen? Het kan niets met dansen zijn inverband met een enkelblessure van mij.... en nu hebben we al eerder kabouter plop gedaan en de smurfen leek ons ook wel leuk maar daar moeten we veel dure spullen voor aanschaffen.
Groetjes Lisa
Is er een bepaald thema ofzo van die bonte avond?
xOkidoki schreef:Oke misschien... Je kunt wel iets met smurfen doen als je dat wilt.. (sorry voor late antwoord moest nog eten enzo) het SMURFENLIED PLAYBACKEN!!Haha, of echt zingen natuurlijk, hoef je geen "dure" spullen voor aan te schaffen, gewoon blauw schminken en dan blauwe/kleren wat smurfen ook aanhebben. Gewoon iets wat je thuis nog hebt liggen qua kleding.
Ik zal even nog meer ideeen bedenken, hoop in ieder geval dat je aan bovenstaande wat hebt!!
ellenpepper schreef:geen geruzie graagcarmebrum zou volgende x miss wat liever kunnen zeggen en xokidoki zou de volgende x het bij pb kunnen vragen
opgelost(nou over iets anders) ik ga zaterdag naar de sad maar weet iemand wat voor elastiek je nodig hebt voor om een zadelhoes te maken? xx