Paardenspullen ontwerpen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xTesske

Re: Paardenspullen ontwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 18:42

niet meer zo actief geweest hier.
Welke leuke dingen komen er weer langs!

Kan iemand misschien helpen?
Ik wil heel graag mijn hondje mee als ik ga rijden maar ik weet niet hoe.
Ernaast lopen kan niet want ze is best klein en langzaam.
Ik had dus misschien een plan om iets te maken zodat ze mee kan op het paard
net als een fietsmand op een fiets zeg maar.

Heeft iemand een idee?

DwwLessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 19:30

heey , ik ontwerp ook dingen en ik ben heel creatief, ik heb nog niet alle pagina's gelezen (dat doe ik vanavond)
dus weet niet of iemand dit al heeft voorgesteld, paardensierraad, vanavond of morgen kom ik hier nog op terug. x thara
ben trouwens sinds paar dagen 13

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 01:45

xTesske schreef:
niet meer zo actief geweest hier.
Welke leuke dingen komen er weer langs!

Kan iemand misschien helpen?
Ik wil heel graag mijn hondje mee als ik ga rijden maar ik weet niet hoe.
Ernaast lopen kan niet want ze is best klein en langzaam.
Ik had dus misschien een plan om iets te maken zodat ze mee kan op het paard
net als een fietsmand op een fiets zeg maar.
Heeft iemand een idee?

Oeh.. Dat klinkt erg leuk :)
Mss. een zadeltas oid. waar je het hondje in kan zetten, en een clip waar je de riem aan vastmaken erin monteren?
Een fietsmand op je paard dan? :')
Knip er gewoon 2 gaten in voor de oren, staat modieus en het hondje heeft het beste uitzicht, wat wil die nog meer? :=

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 23:13

Heb nog een oud en vies wit dekje liggen. Nou wil ik m graag paars maken. Heeft iemand een goede, duidelijke uitleg hoe ik dit kan doen, en welke stof kan ik het best gebruiken?

xTesske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:05

je kunt in de winkel gewoon kleur halen voor stof te kleuren

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 13:07

Paarse textielverf kopen en in een badje doen met water.
Goed roeren zodat je een paarse vloeistof krijgt.
Daarna je dekje goed onderdompelen in het badje totdat hij helemaal paars is.
Dekje daarna goed uitspoelen met water.
Badje schoonmaken en dekje te drogen hangen.
(liefst buiten opdat het gaat druppen!)

Ik heb dit zelf nog nooit gedaan maar vriendin wel!

ellenpepper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 15:35

LoverHorses0 schreef:
Heb nog een oud en vies wit dekje liggen. Nou wil ik m graag paars maken. Heeft iemand een goede, duidelijke uitleg hoe ik dit kan doen, en welke stof kan ik het best gebruiken?

je kunt ook kleurpillen kopen. Dsn moet je het dekje in een heet kokende pan doen en de gekleurde pil erin dat lost op in het dekje en heb je een gekleurd dekje (ga ik ook nog doen)

Lisa99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:58

hoi,,,,

ik heb even een vraag die helemaal niks met spullen ontwerpen heeft te maken, wij hebben straks een kamp daar hebben we dus ook een bonteavond bij, en we moeten met groepen van ong. 11 kinderen (meer mag ook) een act opvoeren. Weten jullie wat leuke dingen? Het kan niets met dansen zijn inverband met een enkelblessure van mij :( .... en nu hebben we al eerder kabouter plop gedaan en de smurfen leek ons ook wel leuk maar daar moeten we veel dure spullen voor aanschaffen.

Groetjes Lisa

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:01

Lisa99 schreef:
hoi,,,,

ik heb even een vraag die helemaal niks met spullen ontwerpen heeft te maken, wij hebben straks een kamp daar hebben we dus ook een bonteavond bij, en we moeten met groepen van ong. 11 kinderen (meer mag ook) een act opvoeren. Weten jullie wat leuke dingen? Het kan niets met dansen zijn inverband met een enkelblessure van mij :( .... en nu hebben we al eerder kabouter plop gedaan en de smurfen leek ons ook wel leuk maar daar moeten we veel dure spullen voor aanschaffen.

Groetjes Lisa

Is er een bepaald thema ofzo van die bonte avond?

Lisa99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:07

xOkidoki schreef:
Lisa99 schreef:
hoi,,,,

Groetjes Lisa

Is er een bepaald thema ofzo van die bonte avond?

nee het mag echt alles zijn, zingen, dansen (kan niet!!), quiz, grappige stukjes maar ik zou niet weten wat voor zo'n grote groep

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:16

Hmm, ik zal eens even meedenken

Lisa99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:22

xOkidoki schreef:
Hmm, ik zal eens even meedenken

oke gelukkig :D

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 19:24

Oke misschien... Je kunt wel iets met smurfen doen als je dat wilt.. (sorry voor late antwoord moest nog eten enzo) het SMURFENLIED PLAYBACKEN!! :') Haha, of echt zingen natuurlijk, hoef je geen "dure" spullen voor aan te schaffen, gewoon blauw schminken en dan blauwe/kleren wat smurfen ook aanhebben. Gewoon iets wat je thuis nog hebt liggen qua kleding.

Ik zal even nog meer ideeen bedenken, hoop in ieder geval dat je aan bovenstaande wat hebt!! ;)

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 19:50

Komop zeg, doe dit aub via PB! Dit slaat echt nergens op in een topic over paardenspullen maken!!

Lisa99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:08

xOkidoki schreef:
Oke misschien... Je kunt wel iets met smurfen doen als je dat wilt.. (sorry voor late antwoord moest nog eten enzo) het SMURFENLIED PLAYBACKEN!! :') Haha, of echt zingen natuurlijk, hoef je geen "dure" spullen voor aan te schaffen, gewoon blauw schminken en dan blauwe/kleren wat smurfen ook aanhebben. Gewoon iets wat je thuis nog hebt liggen qua kleding.

Ik zal even nog meer ideeen bedenken, hoop in ieder geval dat je aan bovenstaande wat hebt!! ;)

Ja tuurlijk dankje, enne ik heb zo'n smurfenlied cd dus dat komt mooi van pas _/-\o_

Lisa99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:09

carmenbrum schreef:
Komop zeg, doe dit aub via PB! Dit slaat echt nergens op in een topic over paardenspullen maken!!

anders wordt er hier in het topic toch bijna niet gereageerd en zo kunnen we onze fantasie een beetje draaiende houden :P

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:26

Liever maar enkel reacties die met het onderwerp te maken hebben, dan tientallen reacties moeten lezen en negeren omdat het ook evengoed via pb kan. Anders open je er maar een eigen topic over.

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 09:39

Ja

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 16:39

Nou sorry dan.

Carmenbrum, je mag het ook best wat aardiger vragen hoor. Wij zijn ook maar gewoon mensen!

ellenpepper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-12 18:12

geen geruzie graag :) carmebrum zou volgende x miss wat liever kunnen zeggen en xokidoki zou de volgende x het bij pb kunnen vragen :) opgelost(nou over iets anders) ik ga zaterdag naar de sad maar weet iemand wat voor elastiek je nodig hebt voor om een zadelhoes te maken? xx

Lisa99

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 18:17

ellenpepper schreef:
geen geruzie graag :) carmebrum zou volgende x miss wat liever kunnen zeggen en xokidoki zou de volgende x het bij pb kunnen vragen :) opgelost(nou over iets anders) ik ga zaterdag naar de sad maar weet iemand wat voor elastiek je nodig hebt voor om een zadelhoes te maken? xx

Eingenlijk had ik het gewoon niet moeten vragen hier :') maar sorry ik zal xokidoki een pb sturen en hier in het topic er ook niet meer over hebben

SORRY :o

X

WildJes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 18:35

hey,

er komen echt hele leuke dingen langs zeg! Doet http://paarden.hobby-site.com/ het niet meer? vond het namelijk wel handig voor als ik wat wil maken.. := Iemand nog een andere site ?

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 19:54

Ik ga ook nog een frontriem maken voor mijn verzorgpony, nog ff kijken hoe ik dat ga doen :P

pien2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:14

hallo ik kom ook nog even langs, mag ik me hier ook melden? ik ben heeel slecht op het gebied van paardenspullen maken maarja ik probeer het gewoon altijd :D

WildJes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:42

LoverHorses0 schreef:
Ik ga ook nog een frontriem maken voor mijn verzorgpony, nog ff kijken hoe ik dat ga doen :P

Kijk je dan op een site?