dus opzich best veel. maar in t begin dat k die site had, had ik bijna nooit een bestelling. maar de afgelopen maanden heb ik elke dag wel een bestellingen ....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus opzich best veel. maar in t begin dat k die site had, had ik bijna nooit een bestelling. maar de afgelopen maanden heb ik elke dag wel een bestellingen ....

annickx schreef:in totaal heb ik 172 bestellingen gehad via de aheartforhorses.nl site, via de site die ik hiervoor had geen idee , maar http://www.aheartforhorses.nl heb ik sinds vorig jaar maartdus opzich best veel. maar in t begin dat k die site had, had ik bijna nooit een bestelling. maar de afgelopen maanden heb ik elke dag wel een bestellingen ....
.
: Ik loop die een beetje vast... Maar ga zo snel mogelijk ('k dnek zometeen al) weer verder 

)

Roosje01 schreef:ik vraag er 5 euro voor met touw, maar das ook niet meer dan redelijk aangezien ik nu echte miniatuur halster onderdelen uit duitsland heb. ik basseer mijn prijzen op de kosten van de materialen.
, en dat zijn stablemates? Ik geloof dat ik ook even ga oefenen op mijn falabella
:
(nóg niet
)
Ben nu ook bezig met balkjes beschilderen ipv. paardjes & heb nog een half afgemaakt model in de kast liggen, dus dat doe ik vanmiddag wel even.
Ik kan wel even snel foto's maken met mijn mobiel maar dan worden ze wel iets wazig? is dat heel erg?