Daglicht is inderdaad beter. Maar ik schilder soms ook wel eens in het donker. Dat wil opzich wel, want ik heb een hele felle lamp.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:@Loverhorses0: Leuk! Een kartuigje ligt voor mij nog een beetje te hoog gegrepen...Aangezien ik nog niet zo veel verstand heb van mennen en dat alles..
Palmbierlove schreef:volgens mij had ik ergens het model genoemd, maar denk dat het in een ander topic was..
het is iig op de knabstrupper hengst,
ik heb zijn manen ook nog iets verlengd,
iig dat hij geen stekels meer heeft,
binnenkort volgen er foto's..
het voorbeeld is een oude lievelinspony van mij
yliljeey schreef:Rosan2001 schreef:Ik vind dat setje nogál leleik. Het valt me tegen van schleich dat er nu ineens alleen maar leleikere modellen komen!
ja he? you are my 2e bff 4ever
Stephaniexh schreef:Dankjewel Telpeva! En ja, ik kan je gedachten lezen hoor, dus pas op!
Dat spul is skai, ik probeer dat witte altijd weg te werken, want erger mij er dood aan... Maar ja, die hele onderkant is wit, best wel lastig... Als je nog een detail foto wilt kan ik hem morgen wel maken hoor.
Nee een ijzerstukje zit er niet aan. Dat lijkt wel zo ja
Telpeva schreef:Het nepleer dat ik gebruik krult ook enigszins wanneer ik dat doe, er zit zelfs een beetje rek in (ik zou het bijna elastisch noemen) maar meestal trekt het wel weer een beetje bij, zeker wanneer je het strak om je model maakt (singels, riempjes aan het hoofdstel goed aantrekken, etc.) dan zie je er op het uiteindelijke 'plaatje' ook niks meer van. Maar of dat ook met echt leer werkt heb ik nog niet geprobeerd, ik heb geen skai in huis.
Edit!
Ziet er inderdaad uit als een soort van linnen, wat ik meestal doe is één draadje proberen te pakken met een pincet (vaak kan je de draden aan de uiteinden waar je geknipt hebt het makkelijkst pakken) als je die draad een beetje omhoog kan halen of er zelfs al uit kan halen, heb je al een beginnetje. Als het niet meewerkt kan je proberen de draad door te knippen terwijl je hem apart houd van de rest, en als je op deze manier meerdere draadjes weet te slopen en eraf kan trekken dan wordt het steeds makkelijker om te slopen.
Slopennnn![]()
ik hou van slopennn! en dan daarna weer mooi maken
![]()
Als het leer daaronder zwart is, dan ben je klaar. Als het wit is zoals het linnen of een andere kleur, kan je erover heen gaan met een lekkere dikke stift. Wel oppassen dat de stift niet afgeeft op je model!
Nathas schreef:Stephanie wanneer word de winnaar van jou wedstrijd bekend gemaakt??
Verder vandaag niet schleich maar werken......... pfffff ik zit nu al op men werk maar nog geen kind te zien blehhh