Ik ben nog een beetje aan het kijken hoe ik ze goed vast ga maken, maar ik heb wel een idee dat ik wil proberen. Deze heb ik laatst al getest en toen bleven ze zelfs zonder gebruik van lijm zitten
maar dat is de goden verzoeken natuurlijk dus ik wil wel lijm gaan gebruiken. Mijn idee is eigenlijk best simpel: naald door het leer steken op de plek waar het bolletje moet komen, en dan dat bolletje in het ontstane gat duwen. Om vast te lijmen wil ik van onderaf een stukje ijzerdraad een paar cm door het gat duwen, dan de tip van het ijzerdraadje besmeren met lijm, dan het stukje ijzerdraad weer uit het gat trekken waardoor er lijm in en rondom het gat blijft steken... en dan snel met een pincet het bolletje aanbrengen. Dat is de theorie, nu de uitvoering nog ... 
Is hier toevallig iemand met ervaring hierin, leerbewerken op dit kleine formaat die mij wat pointers kan geven? Tutorials uit boeken heb ik, filmpjes heb ik ook opgezocht, maar blijkbaar doe ik ergens toch iets fout maar ik zie niet wat. Stempelen lukt mij ook niet.
Op dit tack setje wou ik ook de nail caviar uitproberen. 
en ik vraag mij af waar ik de tijd vandaan ga halen.